Witam. Mam problem z Vivazem Pro a mianowicie nie mogę się połączyć z siecią. Zasięg jest ale za długo łączy i wyskakuje komunikat nie można połączyć itd. Na laptopie działa bez zarzutu. Dodam, że po pierwszym użyciu działał idealnie a po nocy wszystko szlag trafił. Router w porządku. Problem ewidentnie leży w telefonie.
![Photo](https://sony.yt/uploads/profile/photo-thumb-1017.jpg?_r=0)
WiFi problem z połączeniem
Started by slivka91, Oct 01 2013 18:04
2 replies to this topic
#1
OFFLINE
Posted 01 October 2013 - 18:04
"Ćwierkają wróbelki, od samego rana..."
![Posted Image](http://img69.imageshack.us/img69/2096/nfsu2358.png)
#2
OFFLINE
Posted 01 October 2013 - 18:30
Zobacz czy łączy Ci z innymi sieciami, usuń profile wifi i stwórz nowy.
WALKMAN?
![Posted Image](http://files.myopera.com/debplatt/smiley/rotfl.gif)
#3
OFFLINE
Posted 02 October 2013 - 12:01
Sęk w tym, że wejść w profile nie można. :/
Inne sieci tak samo. Udało mi się wejść w końcu w odpowiednią opcję ale teraz do momentu podania hasła jest ok a po próbie zarejestrowania Vivaza na routerze wywala ten sam komunikat.
Znowu działał. Tym razem dwa dni i kleska znowu...
Inne sieci tak samo. Udało mi się wejść w końcu w odpowiednią opcję ale teraz do momentu podania hasła jest ok a po próbie zarejestrowania Vivaza na routerze wywala ten sam komunikat.
Znowu działał. Tym razem dwa dni i kleska znowu...
Edited by slivka91, 06 October 2013 - 20:40.
"Ćwierkają wróbelki, od samego rana..."
![Posted Image](http://img69.imageshack.us/img69/2096/nfsu2358.png)