Jump to content


Photo

Który podstawowy SE wybrać?


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#21 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,129 posts
    • Time Online: 565d 15h 1m

Posted 03 October 2013 - 14:30

Dobrze by było wiedzieć przed zakupem o ilości rozsunięć slidera bo okaże się, że parę tysięcy a za miesiąc padnie Ci taśma i znowu wydatek.


I co Ci z takiej informacji? Jeśli na liczniku jest 50 000 rozsunięć a taśma była świeżo zmieniona, to taka informacja prawdy Ci nie powie. W995 to nie Zylo, taśma często się nie psuje. Ja bym się tym akurat nie przejmował :)
  • 0

Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij


#22 OFFLINE   neron

neron

    Master of Sony Ericsson Knowledge

  • User
  • 383 posts
    • Time Online: 14d 3h 5m

Posted 03 October 2013 - 19:44

I co Ci z takiej informacji? Jeśli na liczniku jest 50 000 rozsunięć a taśma była świeżo zmieniona, to taka informacja prawdy Ci nie powie. W995 to nie Zylo, taśma często się nie psuje. Ja bym się tym akurat nie przejmował :)

I tu się mylisz. W zylo przy pierwszym serwisowaniu licznik miał około 1900 po serwisie jest teraz 13579 rozsunięć i nic się nie dzieje. Wszyscy narzekają na Zylo a to w gruncie rzeczy nie był najgorszym wydaniem SE

Jeśli na liczniku jest 50 000 rozsunięć a taśma była świeżo zmieniona

Jeżeli taśma było świeżo zmieniana, to na liczniku powinno być góra 15-20 rozsunięć a nie 50 000 tak na zdrowy rozsądek powinno być.
  • 0
99% idiotów czyta posty z ręką na myszce... Nie zdejmuj! Teraz na to za późno!!!

#23 OFFLINE   faflak

faflak

    Moderator

  • Moderator
  • 1,031 posts
    • Time Online: 81d 22h 13m

Posted 03 October 2013 - 21:07

widocznie Twój Zylo jest wyjątkiem od reguły :) osobiście bym go nikomu nie polecał... jeszcze sie nie spotkałem z wyzerowanym licznikiem po wymianie taśmy
Ciekawe co Autorka zakupi...?
  • 0

#24 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,129 posts
    • Time Online: 565d 15h 1m

Posted 04 October 2013 - 00:34

Jeżeli taśma było świeżo zmieniana, to na liczniku powinno być góra 15-20 rozsunięć a nie 50 000 tak na zdrowy rozsądek powinno być.


Owszem, jeśli wymiany taśmy dokonał autoryzowany serwis i po naprawie scustomizował telefon Emmą (czyli jak kto woli wgrał najnowsze firmware). Tymczasem przeciętny Kowalski po wymianie taśmy cieszy się z naprawionego telefonu i faktu, że odzyskał dostęp do danych w telefonie... Więc po co miałby go flashować? Sama czynność wymiany taśmy nie zeruje licznika, bo niby jakim cudem ? ;) Co do Zylo to nie będę się wdawał w jałowe dyskusje, nawet pracownicy SE mówili swego czasu że SE dało ciała z tym modelem i osobiście nikomu tego badziewia nie polecę. Wystarczy spojrzeć ile jest na aukcjach tych wynalazków z padniętą taśmą i jakie są tego ceny...
  • 0

Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij


#25 OFFLINE   neron

neron

    Master of Sony Ericsson Knowledge

  • User
  • 383 posts
    • Time Online: 14d 3h 5m

Posted 04 October 2013 - 07:17

Masz @Jurij racje. Serwis z reguły flashuje telefony po takim zabiegu dobry komis też to powinien zrobić z urzędu. @faflak nigdzie nie napisałem, że po wymianie jest zero na liczniku. Powinieneś się domyśleć, że serwis sprawdza czy wszystko jest dobrze złożone. U mnie po serwisie było 9 rozsunięć. Może mi faktycznie trafił się "rodzynek"
A może tak pomyślała byś o K 800i telefon nie do zajechania. Po zmianie sterowników dźwięku gra lepiej niż niejeden Walkman :)
  • 0
99% idiotów czyta posty z ręką na myszce... Nie zdejmuj! Teraz na to za późno!!!


0 user(s) are reading this topic