Jump to content


Photo

k800i nie uruchamia się


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 OFFLINE   chrobotekR

chrobotekR

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 2 posts
    • Time Online: 6h 58m

Posted 24 July 2013 - 11:21

Jako nowy na forum , Witam Wszystkich :)
Mam problem z k800i , telefon całą noc był włączony nad ranem na chwilę go wyłączyłem i już nie dało się na nowo włączyć.
Nie wiem co się stało telefon nie upadł ani nic. Jedyne co to że leżał niedaleko (ok 1.5m) otworzonego okna , ale chyba nie przez to ???
Fakt kilka razy mu wcześniej zdarzyło się upaść i jakieś niespodziewane resetu robić ale nic takiego bezpośrednio przed się nie stało . Jedyne co to tak dzień dwa wcześniej , guzik migawki , jak i joystick ( dla tej samej funkcji ) nie działały , wyjąłem baterię i ok .
W temacie jestem zielony ale wg http://www.sonyerics...? zainstalowałem Gordon's Gate flash i Setool2 lite v.1.11. i dalej:
2. Identyfikacja telefonu.
- wyjmij i włóż naładowaną do pełna baterię (lub wyłącz telefon),
bateria nie była w pełni naładowana i już jej nie naładuję , telefon nie wykrywa ładowarki, nie mam zapasowej baterii
- naciśnij przycisk Identify,
ok
- przytrzymaj klawisz c na telefonie i podłącz kabel USB.
ok .
czekam i program nic nie wykrywa. :( .
Gdzieś po drodze zrobiłem błąd? Ma ktoś jakieś pomysły ?
Będę wdzięczny za pomoc.

Edited by chrobotekR, 24 July 2013 - 12:15.

  • 0

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,116 posts
    • Time Online: 564d 20h 32m

Posted 24 July 2013 - 13:47

Po instalacji sterowników flash na nowszych systemach trzeba zrestartować komputer i dopiero potem działać. Jeśli po restarcie nadal nic - zamiast "c" podłącz trzymając razem klawisze "2i5" :)
  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | ?????? Sony Ericsson O?????

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij