Jump to content


Photo

[Rozwiązany] Wybór softa


  • This topic is locked This topic is locked
8 replies to this topic

#1 OFFLINE   HookZik

HookZik

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 5 posts
    • Time Online: 2h 28m

Posted 27 May 2013 - 22:28

Witam, mój pierwszy poscik na forum, mam nadzieję, że pomożecie.
Jestem kompletnie zielony, także proszę o wyrozumiałośc :) kilka miesiecy temu zaaktualizowałem Companionem system do ICS, ale od około miesiąca poczułem znaczne spowolnienia pracy telefonu, gry, które kiedyś działały bez problemu dzisiaj tną się niemiłosiernie. Postanowiłem powrócić na stare śmieci, Androida 2.3.4. Znalazłem poradnik wgrywania softa do neo v http://sony.yt/topic...stemem-android/ i niby wszystko fajnie, kiedy trafiłem na moment pobierania oprogramowania. Nie wiem który soft wybrać, czym one się różnią itd. Chciałbym wgrac sobie czystego nie brandowanego Androida 2.3.4 Proszę o pomoc ;)

 


  • 0

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,116 posts
    • Time Online: 564d 20h 32m

Posted 27 May 2013 - 23:16

Wgraj który chcesz. Najnowszy ICS to 4_1_B_0_587. Do gier faktycznie będzie lepszy GB, najnowszy to 4_0_2_A_062. Aczkolwiek ja Ci polecę wersję 4_0_2_A_042 - tę można łatwo zrootować i dzięki temu możesz używać aplikacji wymagających roota, takich jak Seeder do zmniejszenia ilości lagów, a oprócz tego możesz dzięki prawom administratora usunąć zbędne preinstalowane aplikacje z telefonu :)
  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | ?????? Sony Ericsson O?????

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#3 OFFLINE   neron

neron

    Master of Sony Ericsson Knowledge

  • User
  • 383 posts
    • Time Online: 14d 3h 5m

Posted 28 May 2013 - 07:37