Trochę Was nie rozumiem. Każdy model, jaki został wyprodukowany ma jakieś wady.
Każdy? Sony Ericsson P800 - 11 lat bezawaryjnej pracy i działa. Sony Ericsson W900 - 8 lat bezawaryjnej pracy i działa. Sony Ericsson S710a - 8 lat bezawaryjnej pracy i działa. Sony Ericsson K750 - dwie sztuki - 7 lat bezawaryjnej pracy i działają. Więc od samego początku wypisujesz bzdury.
Są to wady, które w fazach testów zostały jakimś cudem pominięte. SGSIII, iP5 to też flagowce i też miały wady. SGSIV po jakimś czasie też pokaże jakąś wadę fabryczną, mogę się założyć.
To jest chyba normalne, że w fazie testów nie da się wyłapać wszystkiego.
Da się, pod warunkiem że fazy testów są odpowiednio długie i producentowi zależy na tym, żeby je wyłapać. W wyścigu szczurów, kiedy nowy flagowiec wypuszczany jest co kwartał, nie ma technicznie i fizycznie takich możliwości, żeby każdy model dopracować. Więc robi się z napalonych i nakręconych marketingiem konsumentów beta-testerów którym nie trzeba płacić, ba! Sami płacą za testowanie prototypu. Kupują tego bubla za ciężkie pieniądze, po miesiącu - dwóch wady wychodzą na jaw, firma obiecuje fixa ale co to? Nikt się już ową wpadką (poza tymi co wybulili na badziew oszczędności ostatnich miesięcy) nie przejmuje, bo Sony prezentuje nowy wspaniały flagowy model! Potem jeszcze kilka z niższej półki, aktualizacje do nich i idę o zakład, że z użytkownikami Z-ki będzie tak samo jak z użytkownikami S-ki.
Piszecie, jakby wszystkie firmy były idealne, a tylko SONY w każdym modelu robiło coś nie tak.
Każdemu producentowi się to zdarza, bo jak pisałem, nie możliwe jest wychwycić wszystko przy testach.
Użytkownicy zauważyli taki problem. Część pewnie oddała na reklamację, część zrobiła hard reset. Nie wiemy, dla jakiej grupy użytkowników przytrafił się ten problem. Jednak SONY na dniach wypuści (a przynajmniej powinno) łatkę softu, która ten problem naprawi.
Nie rozumiem, dlaczego cały czas, w każdym temacie, z każdą innowacją SONY, z każdym nowym telefonem, z każdym nowym problemem jest spisywanie na straty SONY, narzekanie, jaka to jest zła firma, która nie dba o klientów tylko liczy eurocenty w portfelu. Odsetek pozytywnych opinii w tematach o SONY to może max. 5%. Rozumiem, że Wy wszyscy jesteście specjalistami od marketingu, badania otoczenia, nowych technologii, mikroprocesorów, matryc aparatów. Może pójdźcie się zatrudnić u SONY? Może jakoś pomożecie tej firmie? Rozumiem, że czasem należą się słowa krytyki, ale są też sprawy/tematy, w których należą się pochwały dla SONY. A jak jest na tym forum? Choćby SONY wypuściło teraz Smart Watch'a, z poprawionymi wszystkimi wadami i w cenie 10$ to i tak znaleźlibyście jego wady, jakie to SONY jest niedobre.
Wzywam do ogarnięcia.
Już nie broń tak Sony
Ja doskonale pamiętam jak zwalali na swoje wpadki na Ericssona, a teraz najwyraźniej nie zamierzają tego odszczekać. Bo Ericsson z modelem Xperia Z nie miał już niczego wspólnego. Skoro są wolni i mają 100% władzy, a mimo to wpadki się zdarzają - to ewidentna wina Sony. I nikogo innego.
Jak już pisałem, spodziewam się, że na dniach będzie gotowy update i wszystko wróci do normy.
Po co czekać na fix'a, wystarczy napisać do Jurija i każdą Z-kę postawi na nogi