Jump to content


Photo

Xperia Z - Poważny problem z oprogramowaniem [aktualizacja]


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 OFFLINE   soniaczW800i

soniaczW800i

    Brilliant Personage of Sony.yt Community

  • User
  • 834 posts
    • Time Online: 41d 21h 44m

Posted 22 March 2013 - 17:12

Wybrane egzemplarze Xperii mogą paść ofiarą poważnej wady oprogramowania.

Posted Image


Pierwsi użytkownicy informują o bardzo poważnym problemie oprogramowania. Xperia Z potrafi się samoczynnie wyłączyć, po czym przestaję reagować na jakiekolwiek próby wybudzenia...

Już kilkoro użytkowników poinformowało o tej przypadłości ich nowego smartfona, na pocieszenie w niektórych przypadkach manualne wywołanie twardego resetu przez przytrzymanie włącznika oraz przycisku głośności w górę przywróciło go do życia.

Producent uspokaja że przyczyna problemu została zlokalizowana, i już trwają pracę nad łatką eliminującą "uśpienie" Xperii.
Jednak jeszcze nie wiadomo kiedy zostanie wydana odpowiednia łatka.

Czy producent udoskonalając odporność flagowego modelu na czynniki zewnętrzne, zapomniał o jego wnętrzu?
Mam nadzieję ze problem zostanie szybko wyeliminowany, i dotknął jak najmniejszą liczbę osób.

źródło:android.com.pl


Aktualizacja:

Xperiablog podaję, że jest już dostępna aktualizacja nosząca nazwę 10.1.A.1.434 nie wnosząca większych zmian, oprócz naprawy błędu oprogramowania nazwanego Sleep of Death (SoD).
  • 4
Potrzebujesz akcesoriów lub części do swojego Sony Ericssona? Pisz na PW z pewnością się dogadamy! (więcej informacji można znaleźć w moich tematach w dziale giełda)

#2 OFFLINE   Dabronik

Dabronik

    Senior Activist of Sony.yt Community

  • User
  • 233 posts
    • Time Online: 2d 20h 4m

Posted 22 March 2013 - 17:30

Nieładnie nieładnie Sony flagowy model a tu takie rzeczy.
  • 0

#3 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,111 posts
    • Time Online: 564d 19h 15m

Posted 22 March 2013 - 18:30

Hehe brawo Sony :) Na to czekałem. Nie minął miesiąc i kolejny flagowiec boryka się z poważną awarią tuż po premierze. I tym razem nie można zwalić na Ericssona, bo to w 100% konstrukcja Sony. Tzn. w 100% skopiowana od Apple, z komponentami Sony. Niczego się nie nauczyli... K850 - problem. X10 - problem. Satio - problem. Z-ka - problem. I co najśmieszniejsze nadal znajdują się tacy, co są gotowi zapłacić 2800 PLN za możliwość testowania prototypu. Bo jakże inaczej nazwać nieprzetestowane urządzenie, które po niecałym miesiącu odmawia współpracy u sporej grupy jego posiadaczy? :rolleyes:
  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | ?????? Sony Ericsson O?????

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#4 OFFLINE   Goomowiec

Goomowiec

    Distinguished Member of Sony.yt Community

  • User
  • 634 posts
    • Time Online: 26d 18h 21m

Posted 22 March 2013 - 18:50

Gratuluję wtopy i po cichu naśmiewam się z ludzi którzy wydali mnóstwo kasy na telefon który sam się ucegla :D co prawda pomaga hard reset ale jak na mój gust niewiele osób sprawdzi jak go wykonać
  • 0
Posted Image
Skoro człowiek człowiekowi wilkiem to czy zombie zombie zombie?

#5 OFFLINE   timmi

timmi

    Brilliant Personage of Sony.yt Community

  • User
  • 871 posts
    • Time Online: 59d 5h 20m

Posted 22 March 2013 - 23:23

Zauważyłem, że co któryś flagowiec od SE/Sony to ma wady.Arc S pękające obudowy,S wyświetlacze telefony mają/miały wiady przez Ericssona.No i teraz przyszła kolej na Z tu ericssona już nie ma to czyja wina ? może Apple.Wydać prawie(bo już spadły)3000zł za telefon,który może posłużyć jako wystawka(zimny eksponat).Sony znowu dało plamę z oprogramowaniem.Zaczęli o ile dobrze pamiętam od xperii 2011(pisać chyba nie muszę) kończąc na Z.Przy zmianie telefonu za jakiś czas zastanowię się czy warto brać cokolwiek od Sony.Szkoda,że teraz się nie robi na jakość tylko na ilość,to niestety widać jak nie sprzętowe wady albo w sofcie.
  • 1

#6 OFFLINE   marmal215

marmal215

    Distinguished Member of Sony.yt Community

  • User
  • 628 posts
    • Time Online: 21d 6h

Posted 23 March 2013 - 09:16

Trochę Was nie rozumiem. Każdy model, jaki został wyprodukowany ma jakieś wady. Są to wady, które w fazach testów zostały jakimś cudem pominięte. SGSIII, iP5 to też flagowce i też miały wady. SGSIV po jakimś czasie też pokaże jakąś wadę fabryczną, mogę się założyć.
To jest chyba normalne, że w fazie testów nie da się wyłapać wszystkiego.
Piszecie, jakby wszystkie firmy były idealne, a tylko SONY w każdym modelu robiło coś nie tak.
Każdemu producentowi się to zdarza, bo jak pisałem, nie możliwe jest wychwycić wszystko przy testach.

Użytkownicy zauważyli taki problem. Część pewnie oddała na reklamację, część zrobiła hard reset. Nie wiemy, dla jakiej grupy użytkowników przytrafił się ten problem. Jednak SONY na dniach wypuści (a przynajmniej powinno) łatkę softu, która ten problem naprawi.


Nie rozumiem, dlaczego cały czas, w każdym temacie, z każdą innowacją SONY, z każdym nowym telefonem, z każdym nowym problemem jest spisywanie na straty SONY, narzekanie, jaka to jest zła firma, która nie dba o klientów tylko liczy eurocenty w portfelu. Odsetek pozytywnych opinii w tematach o SONY to może max. 5%. Rozumiem, że Wy wszyscy jesteście specjalistami od marketingu, badania otoczenia, nowych technologii, mikroprocesorów, matryc aparatów. Może pójdźcie się zatrudnić u SONY? Może jakoś pomożecie tej firmie? Rozumiem, że czasem należą się słowa krytyki, ale są też sprawy/tematy, w których należą się pochwały dla SONY. A jak jest na tym forum? Choćby SONY wypuściło teraz Smart Watch'a, z poprawionymi wszystkimi wadami i w cenie 10$ to i tak znaleźlibyście jego wady, jakie to SONY jest niedobre.
Wzywam do ogarnięcia.

Topic: Jak już pisałem, spodziewam się, że na dniach będzie gotowy update i wszystko wróci do normy.
  • 5

DENON DJ


#7 OFFLINE   Goomowiec

Goomowiec

    Distinguished Member of Sony.yt Community

  • User
  • 634 posts
    • Time Online: 26d 18h 21m

Posted 23 March 2013 - 09:27

To jest chyba normalne, że w fazie testów nie da się wyłapać wszystkiego.


Samoczynne "uwalanie się" telefonu chyba trudno przegapić. Wiadomo, testerzy Sony wiedzą jak zrobić hard reset i pewnie tym się nawet nie przejęli "bo skoro my umiemy to i przeciętny średniorozgarnięty orangutan kupujący nasz telefon też będzie wiedział". Wypuścili telefon z bublem i nie będę im za to słodzić, tak samo jak nie słodziłem Apple za wady iPhona5 czy SE za pękającą obudowę Arca (czy z innej beczki - LG za martwe piksele na ich monitorach po 2 miesiącach używania, grrrr).

Jak już pisałem, spodziewam się, że na dniach będzie gotowy update i wszystko wróci do normy.


Jeśli to będzie zwyczajowe dla niech "na dniach" to poczekają miesiąc, może półtora do łatki.
  • 1
Posted Image
Skoro człowiek człowiekowi wilkiem to czy zombie zombie zombie?

#8 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,111 posts
    • Time Online: 564d 19h 15m

Posted 23 March 2013 - 14:09

Trochę Was nie rozumiem. Każdy model, jaki został wyprodukowany ma jakieś wady.


Każdy? Sony Ericsson P800 - 11 lat bezawaryjnej pracy i działa. Sony Ericsson W900 - 8 lat bezawaryjnej pracy i działa. Sony Ericsson S710a - 8 lat bezawaryjnej pracy i działa. Sony Ericsson K750 - dwie sztuki - 7 lat bezawaryjnej pracy i działają. Więc od samego początku wypisujesz bzdury.


Są to wady, które w fazach testów zostały jakimś cudem pominięte. SGSIII, iP5 to też flagowce i też miały wady. SGSIV po jakimś czasie też pokaże jakąś wadę fabryczną, mogę się założyć.
To jest chyba normalne, że w fazie testów nie da się wyłapać wszystkiego.


Da się, pod warunkiem że fazy testów są odpowiednio długie i producentowi zależy na tym, żeby je wyłapać. W wyścigu szczurów, kiedy nowy flagowiec wypuszczany jest co kwartał, nie ma technicznie i fizycznie takich możliwości, żeby każdy model dopracować. Więc robi się z napalonych i nakręconych marketingiem konsumentów beta-testerów którym nie trzeba płacić, ba! Sami płacą za testowanie prototypu. Kupują tego bubla za ciężkie pieniądze, po miesiącu - dwóch wady wychodzą na jaw, firma obiecuje fixa ale co to? Nikt się już ową wpadką (poza tymi co wybulili na badziew oszczędności ostatnich miesięcy) nie przejmuje, bo Sony prezentuje nowy wspaniały flagowy model! Potem jeszcze kilka z niższej półki, aktualizacje do nich i idę o zakład, że z użytkownikami Z-ki będzie tak samo jak z użytkownikami S-ki.

Piszecie, jakby wszystkie firmy były idealne, a tylko SONY w każdym modelu robiło coś nie tak.
Każdemu producentowi się to zdarza, bo jak pisałem, nie możliwe jest wychwycić wszystko przy testach.

Użytkownicy zauważyli taki problem. Część pewnie oddała na reklamację, część zrobiła hard reset. Nie wiemy, dla jakiej grupy użytkowników przytrafił się ten problem. Jednak SONY na dniach wypuści (a przynajmniej powinno) łatkę softu, która ten problem naprawi.


Nie rozumiem, dlaczego cały czas, w każdym temacie, z każdą innowacją SONY, z każdym nowym telefonem, z każdym nowym problemem jest spisywanie na straty SONY, narzekanie, jaka to jest zła firma, która nie dba o klientów tylko liczy eurocenty w portfelu. Odsetek pozytywnych opinii w tematach o SONY to może max. 5%. Rozumiem, że Wy wszyscy jesteście specjalistami od marketingu, badania otoczenia, nowych technologii, mikroprocesorów, matryc aparatów. Może pójdźcie się zatrudnić u SONY? Może jakoś pomożecie tej firmie? Rozumiem, że czasem należą się słowa krytyki, ale są też sprawy/tematy, w których należą się pochwały dla SONY. A jak jest na tym forum? Choćby SONY wypuściło teraz Smart Watch'a, z poprawionymi wszystkimi wadami i w cenie 10$ to i tak znaleźlibyście jego wady, jakie to SONY jest niedobre.
Wzywam do ogarnięcia.


Już nie broń tak Sony <_< Ja doskonale pamiętam jak zwalali na swoje wpadki na Ericssona, a teraz najwyraźniej nie zamierzają tego odszczekać. Bo Ericsson z modelem Xperia Z nie miał już niczego wspólnego. Skoro są wolni i mają 100% władzy, a mimo to wpadki się zdarzają - to ewidentna wina Sony. I nikogo innego.

Jak już pisałem, spodziewam się, że na dniach będzie gotowy update i wszystko wróci do normy.


Po co czekać na fix'a, wystarczy napisać do Jurija i każdą Z-kę postawi na nogi :slonko:
  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | ?????? Sony Ericsson O?????

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#9 OFFLINE   phillix

phillix

    Knight of Sony Majesty

  • User
  • 2,012 posts
    • Time Online: 59d 11h 6m

Posted 23 March 2013 - 15:32

W jednym z artykułów wyczytałem, że niektórym hard reset w ogóle nie pomógł.
  • 0
Posted Image

#10 OFFLINE   Deleted User 1

Deleted User 1

    Banned

  • Banned
  • 167 posts

Posted 23 March 2013 - 22:08

Odkąd pamiętam, to co jakiś czas Sony, a wcześniej Sony Ericsson wypuszczał jakiś model z wadą fabryczną na masową skale. Czyli np Zylo, i te jego cudowne taśmy, Arc/Arc S i ta jego cudowna, pękająca bez żadnego powodu obudowa. W580, i pękające klawisze numeryczne, ale to akurat nie przeszkadza w normalnym użytkowaniu telefonu, jak i W595, któremu też potrafiły szybciutko taśmy klękać. Zrobili w pośpiechu, nie wykryli wszystkich niedociągnięć i proszę, co się teraz wyrabia. I chciałbym zobaczyć miny ludzi, którzy wydali kupę szmalu na Zetkę, żeby potem ustawić ją jako kawałek ładnego plastiku do zbierania kurzu. Zastanowie się poważnie, czy przy zmianie telefonu brać produkt sygnowany logiem Sony, czy przerzucić się na coś innego.

Tyle ode mnie. Pozdrawiam :)

#11 OFFLINE   marmal215

marmal215

    Distinguished Member of Sony.yt Community

  • User
  • 628 posts
    • Time Online: 21d 6h

Posted 24 March 2013 - 16:20

Ludzi wydali pieniądze i co, już nie odzyskają ani kasy ani telefonu? Tak jakby wyrzucili w błoto? NIE.
Jedni odeślą na gwarancję, inni spróbują Hard Resetu. Więc nie rozumiem, dlaczego mieliby "ustawić ją jako kawałek ładnego plastiku do zbierania kurzu". Jak w SGS III padały płyty to telefon też już przepadał, kasa poszła w błoto? Nie. Wszystko było naprawiane.
Dlatego bezsensowne jest pisanie postów typu "Chciałbym zobaczyć miny ludzi, którzy wyrzucili w błoto 2800zł na X Z". Nigdzie tego nie wyrzucili. Telefon nadal mają, jeśli niesprawny, to oddają na gwarancje i mają z powrotem sprawny telefon.
  • 0

DENON DJ


#12 OFFLINE   Goomowiec

Goomowiec

    Distinguished Member of Sony.yt Community

  • User
  • 634 posts
    • Time Online: 26d 18h 21m

Posted 24 March 2013 - 17:11

Dlatego bezsensowne jest pisanie postów typu "Chciałbym zobaczyć miny ludzi, którzy wyrzucili w błoto 2800zł na X Z". Nigdzie tego nie wyrzucili. Telefon nadal mają, jeśli niesprawny, to oddają na gwarancje i mają z powrotem sprawny telefon.


A że przez x czasu zostają bez telefonu (czytałem gdzieś że koleś odesłał Zylo na naprawę taśmy i czekał 2 miesiące, bajka :D ) a jak odeślą to mogą dostać nowy (albo teoretycznie naprawiony) telefon z taką samą wadą... To zniechęca do zakupu czegokolwiek od Sony.
  • 0
Posted Image
Skoro człowiek człowiekowi wilkiem to czy zombie zombie zombie?

#13 OFFLINE   Deleted User 1

Deleted User 1

    Banned

  • Banned
  • 167 posts

Posted 24 March 2013 - 19:00

Marmal, uśmiechałoby Ci się kupić telefon za tyle kasy po to, żeby go krótko po kupnie oddać do serwisu i zostać na 2-3 tygodnie bez niego? Bo mi na pewno nie. Moja ciotka np kupiła sobie Zylo w Plusie. Po 7 dniach padła taśma. Przestawały najpierw górne przyciski działać, później cała góra odmówiła posłuszeństwa, więc zaniosła go do serwisu. I tutaj uwaga: Czekała na telefon 5 tygodni od momentu oddania go w ręce pana zza biurka w sklepie SE u mnie w mieście. :) Z Xperią Z prawdopodobnie będzie ta sama sytuacja, co z Zylo. masa telefonów trafi do serwisu, i ludzie będą czekać na nie tygodniami. A wiadomo przecież, że serwisy nie dysponują wielką ilością egzemplarzy zastępczych, więc większość z ich zostanie bez telefonu. Tak jak moja ciotka, która oddała telefon na 5 tygodni do serwisu, nie otrzymując nawet starego SE J220 jako zastępczaka. Sony takimi wpadkami tylko zniechęca potencjalnych nabywców do kupna swych produktów.
Oczywiście teraz Sony nie ma na kogo zrzucić winy, bo przecież wypięło się na Ericssona ;)

#14 OFFLINE   soniaczW800i

soniaczW800i

    Brilliant Personage of Sony.yt Community

  • User
  • 834 posts
    • Time Online: 41d 21h 44m

Posted 26 March 2013 - 09:02

Xperiablog podaję, że jest już dostępna aktualizacja nosząca nazwę 10.1.A.1.434 nie wnosząca większych zmian, oprócz naprawy błędu oprogramowania nazwanego Sleep of Death (SoD). Na innym portalu znalazłem pocieszającą informację że Sony nie otrzymało wielu zgłoszeń od użytkowników o uśpieniu ich telefonów, i przeważnie były to pierwsze partie sprzedawanych Xperii.
Z tego co zauważyłem Sony wprowadziło powyższą aktualizacje w niedługim czasie po wystąpieniu tego zjawiska.

Dla osób komentujących, i wylewających kolejne wiadra pomyj na Sony zacytuję sam siebie.

Wybrane egzemplarze Xperii mogą paść ofiarą poważnej wady oprogramowania.


Co oznaczało że nie wszystkie muszą się wyłączyć, na szczęście na naszym forum nie mieliśmy żadnego wątku osoby której się to przytrafiło.

na pocieszenie w niektórych przypadkach manualne wywołanie twardego resetu przez przytrzymanie włącznika oraz przycisku głośności w górę przywróciło go do życia.


Tak jak pisałem w nie każdym przypadku pomagał hard reset, teraz zauważyłem wypowiedź jednego użytkownika który twierdzi że w przeciągu 2 tygodni telefon mu się 2 razy wyłączył i twierdził że należy przytrzymać wszystkie 3 przyciski fizyczne aby wywołać hard reset i ożywić telefon

Nie rozumiem natomiast jak można naśmiewać się z osób które zakupiły ten model za ciężkie pieniądze i życzenie im za wszelką cenę aby był dla nich tylko przyciskiem do papieru...
  • 3
Potrzebujesz akcesoriów lub części do swojego Sony Ericssona? Pisz na PW z pewnością się dogadamy! (więcej informacji można znaleźć w moich tematach w dziale giełda)

#15 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,111 posts
    • Time Online: 564d 19h 15m

Posted 26 March 2013 - 14:30

A kto niby naśmiewa się z osób, które zakupiły Xperię Z? :blink: Baty należą się tylko i wyłącznie firmie Sony za karygodne błędy w ich najnowszym flagowcu i to nie podlega żadnej dyskusji. Mam nadzieję, że ten fix naprawia sprawę raz na zawsze i dalszych wpadek już nie będzie :)
  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | ?????? Sony Ericsson O?????

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#16 OFFLINE   Deleted User 2

Deleted User 2

    Banned

  • Banned
  • 129 posts

Posted 26 March 2013 - 15:28

Choroby wieku dziecięcego, niestety ale coraz częściej się to zdarza, tak producentom smartphonów jak i samochodowym. Wg. mnie ważne jest jak firma z tego wybrnie i jeśli będzie to jedyna wada Zetek którą naprawi ta aktualizacja to brawo dla Sony. Wczoraj się bawiłem tym telefonem i uważam, że jest bardzo udanym modelem.

#17 OFFLINE   Goomowiec

Goomowiec

    Distinguished Member of Sony.yt Community

  • User
  • 634 posts
    • Time Online: 26d 18h 21m

Posted 26 March 2013 - 19:05

Choroby wieku dziecięcego, niestety ale coraz częściej się to zdarza, tak producentom smartphonów jak i samochodowym.


Z tym że nie jest to wina użytkowników a samych producentów. Chęć przegonienia za wszelką cenę powoduje owy syndrom. Jak by poczekali miesiąc-dwa i rzetelnie przetestowali telefon to tego dało by się uniknąć. No ale przecież trzeba mieć w sprzedaży "najlepszy" telefon ze wszystkich
  • 0
Posted Image
Skoro człowiek człowiekowi wilkiem to czy zombie zombie zombie?

#18 OFFLINE   Deleted User 2

Deleted User 2

    Banned

  • Banned
  • 129 posts

Posted 26 March 2013 - 20:48

Z tym że nie jest to wina użytkowników a samych producentów. Chęć przegonienia za wszelką cenę powoduje owy syndrom. Jak by poczekali miesiąc-dwa i rzetelnie przetestowali telefon to tego dało by się uniknąć. No ale przecież trzeba mieć w sprzedaży "najlepszy" telefon ze wszystkich


A ja nie piszę o winie użytkowników tylko właśnie o winie producentów i w Twojej wypowiedzi zgadzam się z Tobą w 100%, tylko chciałem zaznaczyć, że nie tylko Sony ma takie problemy obecnie, bo większość producentów testuje urządzenia głównie na pierwszych użytkownikach niestety.

#19 OFFLINE   slivka91

slivka91

    Distinguished Member of Sony.yt Community

  • User
  • 512 posts
    • Time Online: 15d 4h 34m

Posted 27 March 2013 - 12:44

To tylko elektronika :P Teraz jest większość urządzeń elektronicznych produkowana tak by posłużyła prze okres gwarancji a później zgon jeden za drugim. A cel jest prosty. By "zachęcić" (w moim uznaniu zniechęcić - szczególnie w tej samej marce) do zakupu nowszego krótkodystansowca.
Nieliczne przypadki nie świadczą o całości. No ale niektórzy jak usłyszą, że tu coś padło tam coś to od razu się zniechęcają. Sam mam przykład ale starszy telefon - W850. Jeden z drugim na portalach aukcyjnych widzą uszkodzone mrugające wyświetlacze i go nie wezma bo twierdza, że uszkodzone. Odrobinę zadbać tylko i każdy sprzęt posłuży latami.

Kwestie systemowe - od zawsze wiadomo, że pierwsze wersje mają najwięcej bugów więc tutaj nic specjalnego przecież. Wyjdzie nowa łatka czy jak to tam nazwać i kolejna bo coś się znajdzie.
Nie ma idealnej elektroniki. W autach to samo jest wiecej u elektryka auto posiedzi niz u mechanika... Jakby nie można było raz konkretnie zrobić...

Edited by slivka91, 27 March 2013 - 12:45.

  • 0
"Ćwierkają wróbelki, od samego rana..."

Posted Image

#20 OFFLINE   kolact

kolact

    Proud Member of Sony.yt Community

  • User
  • 24 posts
    • Time Online: 1d 1h 5m

Posted 28 March 2013 - 18:11

Hehe fajny temat :) Skala problemu nieznana a wszyscy wieszają psy na Sony i Zetce. W zasadzie to jak kupowałem telefony to wszystkie były narażone na tego typu błędy (lubię nowości), a najśmieszniejsze jest to, że nie trafił mi się felerny egzemplarz (Nokie N8 umierały - mojej nic się nie działo, w E52 trzeszczały głośniczki w mojej dalej działa). Ostatnio jednak szczęście mnie opuściło, kupiłem Note'a 2, który po tygodniu wylądował na gwarancji, bo zaczął się restartować non-stop. Tydzień czekania i telefon wrócił full sprawny i działa do dzisiaj, więc nie taka ta gwarancja zła jak ją wszyscy malują :) A powiedzmy sobie szczerze, że czasy niezawodności elektroniki jak mój Walkmann sprzed ponad 20 lat już nie wrócą - ale tam były 3 przyciski na krzyż, a dzisiejsza elektronika jak np. Z-tka wyprawia cuda na kiju :)
  • 4


0 user(s) are reading this topic