Jump to content


Photo

[Rozwiązany] powrót z ICS na Gb-brand Orange


  • This topic is locked This topic is locked
15 replies to this topic

#1 OFFLINE   RoosS

RoosS

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 7 posts
    • Time Online: 4h 45m

Posted 02 February 2013 - 21:14

Mam kilka pytań.
Jakiś czas temu wgrywałem flashtoolem niebrandowanego ics na mojego se, jednak chciałem wrócić do poprzedniej wersji czyli GB.W momencie wgrywania iCS tel stracił gwarancję-dodam że tel z Orange.Pytanie czy jak wgram brandowanego Gb flashtoolem to gwarancja wróci do mocy czy już przepadła na amen?Niestety jestem laikiem w tych sprawach stąd moje pytania.Czekam na info...
  • 0

#2 OFFLINE   Goomowiec

Goomowiec

    Distinguished Member of Sony.yt Community

  • User
  • 634 posts
    • Time Online: 26d 18h 21m

Posted 02 February 2013 - 21:36

nic ci nie przepadnie, wgraj brandowanego gb i nikt się nie pozna że był zmieniany soft. chyba że odblokowałeś bootloader czy coś takiego
  • 0
Posted Image
Skoro człowiek człowiekowi wilkiem to czy zombie zombie zombie?

#3 OFFLINE   phillix

phillix

    Knight of Sony Majesty

  • User
  • 2,012 posts
    • Time Online: 59d 11h 6m

Posted 02 February 2013 - 21:47

Jeżeli wgrałeś oryginalnego ICS'a ( bez żadnych modyfikacji ), to nadal masz gwarancję ;)
Nawet jak oprogramowanie jest niebrandowane, a oryginalne, to i tak masz dalej gwarancję.
Gwarancję tracisz wtedy jak własnoręcznie "grzebiesz" w telefonie, czyli modyfikujesz, rootujesz, odblokowywujesz bootloader.
  • 0
Posted Image

#4 OFFLINE   RoosS

RoosS

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 7 posts
    • Time Online: 4h 45m

Posted 02 February 2013 - 21:48

Nie nie bootloader i root nie ruszane były.Informacje o telefonie mi pokazuje
Wersja systemu 4.0.4
Wersja jądra 2.6.32.9-perf
BuildUser@BuildHost#1
Numer kompilacji 4.1.B.0.587

to chyba jednak nieoryginalny soft??

Gdzie mogę znaleźć org soft ICS lub GB żebym był pewien co do niego?