mam nadzieję, że dobry dział, jak coś to sory
Mam kłopot - ostatnio kupiłem używanego W995 i okazało się, że nie działają w nim wibracje.
Sprzedawcy już niestety raczej nie mam jak ścignąć, bo pierwszy i ostatni raz kupiłem coś wysyłkowo na tablica.pl - konto sprzedawcy już nie istnieje i nie mam żadnego sposobu kontaktu z nim, mógłbym spróbować doszukiwać się po numerze konta bankowego i nazwisku... ale kasa, którą dałem nie będzie warta zachodu związanego z całą procedurą, jedynie złość i zawód pozostaje
Tym bardziej, że zauważyłem to dopiero po paru dniach - na początku tylko sprawdziłem, czy telefon w ogóle działa, nie wpadłem nawet na pomysł, aby sprawdzić takie rzeczy, jak wibracje. Dopiero gdy doszła mi osobno kupiona karta pamięci migrowałem z karta sim z innego telefonu i jeszcze kolejny dzień użytkowania mi zajęło, zanim się połapałem dlaczego mam tyle nieodebranych połączeń, gdy go wyciszyłem
W sumie to nawet nie wiem, czy telefon przyszedł zepsuty, czy też może dopiero u mnie coś mu się stało (nie wiem tylko niby co).
Sprawdzałem w menu serwisowym i w teście też żadnych wibracji nie ma. czyli to raczej kwestia sprzętowa, a nie soft
Co się mogło stać i jak ciężko może być coś takiego naprawić, jak drogie mogą być ew. części zamienne, lub ile mogłoby kosztować wykonanie zabiegu w serwisie (nigdy nie miałem lutownicy w ręku, więc pewnie musiałbym co najmniej jakiegoś znajomego po technikum dorwać, lub właśnie iść do serwisu)?
Kurde, straszna szkoda, bo mi się już coraz bardziej podobał ten telefon
Z góry dzięki za pomoc.
Edited by Sylkis, 24 January 2013 - 23:18.