Jump to content


Photo

Powrót do Androida 2.3.4 z 4.0.4


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 OFFLINE   PatrykFP

PatrykFP

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 3 posts
    • Time Online: 1h 26m

Posted 30 December 2012 - 19:00

Witam zakupiłem ostatnio używany telefon Xperie neo V. Od razu posiadał Androida 4.0.4 a ja chcialbym wrocić do wersji bardziej stabilnej czyli tej standardowej 2.3.4...
Jest to mój pierwszy smartfon nie mam pojęcia o romach i innych sprawach, dlatego chciałbym się was poradzić :) Jak się do tego zabrać? Czy to ze jest z T-mobile ma jakies znaczenie? Nie znam się a nie chcialbym przy tym wgrywaniu uszkodzić telefonu...
Czy Downgrade jest bezpieczne? Mogę coś uszkodzić?


Dzięki z góry za pomoc...
  • 0

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,116 posts
    • Time Online: 564d 20h 32m

Posted 30 December 2012 - 19:32

Downgrade do wersji 042 i 062 jest bezpieczny. Wersja 042 jest lepsza, bo można ją rootować. Możesz to zrobić za pomocą:

1. S1Tool: http://www.sonyerics...sm7227-msm8255/ metoda szybsza i łatwiejsza,

2. Flashtool: http://www.sonyerics...toolem-234-404/,

3. Skorzystać z usług naszego serwisu online i w promocji świątecznej za 15 PLN będziesz miał dostęp do plików oraz wgraną dowolną wersję androida 2.3.4 Gingerbread.

Wersja niebrandowana z reguły jest lepsza od operatora, bo ma mniej śmieci.

Firmware masz w downloadzie.
  • 1
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | ?????? Sony Ericsson O?????

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#3 OFFLINE   PatrykFP

PatrykFP

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 3 posts
    • Time Online: 1h 26m

Posted 30 December 2012 - 20:50

A jak wygląda sprawa z gwarancją?
  • 0

#4 OFFLINE   Jurij

Jurij