Jump to content


Photo

[Rozwiązany] Downgrade Androida 4.0.4 ICS do 2.3.4


  • This topic is locked This topic is locked
5 replies to this topic

#1 OFFLINE   Gasatir

Gasatir

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 3 posts
    • Time Online: 2h 10m

Posted 06 December 2012 - 16:48

Witam, jestem nowym użytkownikiem więc proszę o wyrozumiałość.
Posiadam telefon Sony Ericsson Xperia Neo V. Ostatnio skusiłem się zaktualizować Androida na 4.0.4 ICS, lecz się zawiodłem, telefon zaczyna się ścinać jak i niektóre gry. Więc proszę was o pomoc czy ktoś by mi wytłumaczył jak zrobić downgrade androida do wersji 2.3.4 GB (Chodzi mi o czystego, pięknego i oficjalnego androida jaki miałem wcześniej) Nie zakładałbym nowego posta lecz jestem w tym bardzo zielony. Proszę o dokładne wytłumaczenie jak zrobić tego downgrada. Bardzo mi na tym zależy. Liczę na waszą pomoc. :)
I tak przy okazji jeśli zrobię tego downgrade to stracę gwarancję?

bartolinio3: Witam na forum. Kolor czerwony jest zarezerwowany dla redakcji.
not found: Poprawiłem literówkę w tytule oraz pisownię :)

Edited by not found, 06 December 2012 - 22:50.

  • 0

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,116 posts
    • Time Online: 564d 20h 32m

Posted 06 December 2012 - 17:31

Tu masz instrukcje jak samemu lub z naszą pomocą wgrać dowolne firmware do tego modelu: http://sony.yt/topic...ych/#entry29892 :) Poza tym podobno w serwisach Sony robią downgrade jak się ich o to poprosi ;)
  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | ?????? Sony Ericsson O?????

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#3 OFFLINE   Gasatir

Gasatir

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 3 posts
    • Time Online: 2h 10m

Posted 06 December 2012 - 17:34