Jump to content


Photo

Słuchawki dla Sony Ericsson Yari


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 OFFLINE   ZYG-a

ZYG-a

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 1 posts
    • Time Online: 2h 50m

Posted 09 October 2012 - 19:43

Jestem zielony w temacie akcesoriów do telefonów, więc chciałbym się poradzić ludzi w tej materii obeznanych, a sprawa wygląda tak:

Kupiłem sobie telefon jak w temacie (SE Yari) i mam dylemat jakie słuchawki do niego byłyby najlepsze. Słuchawki te służyć mają głównie (jedynie?) do słuchania muzyki za pomocą komórki, więc interesuje mnie by jakość dźwięku i głośność były zadowalające (dobre i głośne). Nie mam w ogóle pojęcia jak ugryźć temat, więc liczę na pomoc ze strony społeczeństwa tego forum.

PS Myślałem też nad taką opcją by zakupić przejściówkę z fast port(?) na jacka i podpinać w ten sposób pod telefon słuchawki Sennheiser HD 202, co o tym myślicie?

PS1 Co do ceny to im taniej tym lepiej, ale też nie jest tak, że mam na słuchawki 20zł. Myślę, że przedział 0-80 jest do przyjęcia byleby stosunek cena/jakość był zachowany. :)

PS2 Z jakiegoś względu preferuje słuchawki z kablem (przyzwyczajenie czy coś) ;)

Edited by ZYG-a, 09 October 2012 - 20:28.

  • 0

#2 OFFLINE   marmal215

marmal215

    Distinguished Member of Sony.yt Community

  • User
  • 628 posts
    • Time Online: 21d 6h

Posted 09 October 2012 - 20:15

Polecam mh100. Dostajesz dobre hpm-78 i do tego zero plataniny kabli. Jesli mógłbyś przeznaczyć wiecej kasy kup mw600, bardziej funkcjonalne. Do tego dzieki temu, ze sa to słuchawki bluetooth, mozesz z nich korzystać z kazdym telefonem.
  • 0

DENON DJ


#3 OFFLINE   timmi

timmi

    Brilliant Personage of Sony.yt Community

  • User
  • 871 posts
    • Time Online: 59d 5h 20m

Posted 16 November 2012 - 16:17

Jak po kablu to najlepsze wg mnie to hpm-70 sam ich uzywam dźwięk jest "zarąbisty".
  • 0

#4 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,116 posts