Jump to content


Photo

Potrzebna Najgłośniejsza Akustyka na głośnik + mała pomoc


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 OFFLINE   stozero

stozero

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 2 posts
    • Time Online: 2h 51m

Posted 01 October 2012 - 12:44

Witam Serdecznie. Jestem zielony w sprawach właśnie tego typu lecz mam już gotowego FAR'a z wtyczką SEFP2, tele jest właśnie podłączony pod program i czeka tylko na wgranie nowej akustyki ;)
Otóż zwracam się do Was z prośbą o przesłanie jak najgłośniejszej akustyki oraz minimalną pomoc w wgraniu jej do folderu tpa/preset/acoustic bo nie chce nic spartolić. Pozdrawiam
  • 0

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,111 posts
    • Time Online: 564d 19h 15m

Posted 01 October 2012 - 15:10

Nie ma czegoś takiego jak najgłośniejsza akustyka. Każdy ma inne preferencje, inne gusta. Przetestuj sobie różne akustyki wbxml i używaj tej która Ci najbardziej spasuje. Zawsze możesz powrócić do oryginalnej akustyki wgrywając ją lub flashując telefon :) Dodatkowo w dziale z poradnikami znajdziesz instrukcje jak stworzyć własną akustykę wbxml i rozpiskę który plik za co odpowiada :)
  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | ?????? Sony Ericsson O?????

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#3 OFFLINE   stozero

stozero

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 2 posts
    • Time Online: 2h 51m

Posted 01 October 2012 - 21:11

No dobra, dzięki za ifno. A mógłbyś doradzić jakąś na mój tele i dokładniej opisać jak mam je wgrać poprzez far'a ? :)
  • 0

#4 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,111 posts
    • Time Online: 564d 19h 15m

Posted 01 October 2012 - 21:21