Jump to content



Photo

[Rozwiązany] MW600 zawiesił się


  • This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1 OFFLINE   ander

ander

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 4 posts
    • Time Online: 4h 30m
  • Country | Страна | Kraj:
  • Operator | Oператор:
    Orange

Posted 22 June 2012 - 22:21

Witam Szanowne Grono bo to mój pierwszy post na tym forum.
Dotychczas znajdowałem tu odpowiedzi na moje pytania dotyczące SE bez potrzeby logowania i zaśmiecania forum ;) ale przytrafił mi się przypadek jeszcze chyba tu nie opisany.
Zakupiłem MW600 jakiś miesiąc temu, nie ukrywam mocno sugerując się zamieszczoną wyżej recenzją i jestem z nich baaaardzo zadowolony bo wszystkie zalety się potwierdziły ale dzisiaj mój zestaw mnie zaskoczył - zawiesił się i stąd moje pytanie i post - co można z tym zrobić? czy komuś z Was się to przytrafiło?
Objawy - wyświetlacz się nie wygasza (wyświetla standardowy zestaw ikon - bateria, zegar, znaczek Bluetooth) i nie reaguje ŻADEN przycisk
Zestaw sparowany z SE Xperia Arc i SE C902 (oba na systemach operatora) telefony działają bez zmian.
Jest może jakiś ukryty przycisk resetu, bo bateria jest tak na 90% naładowana i nie chce mi się zbytnio czekać 2 dni aż sama się rozładuje :)


Jurij: Przeniosłem do nowego tematu :)
  • 0

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12054 posts
    • Time Online: 562d 18h 52m
  • Chat with me
  • GG:
  • Country | Страна | Kraj:
  • Operator | Oператор:
    Orange

Posted 22 June 2012 - 22:33

Witaj,

Osobiście nigdy nie spotkałem się z takim problemem. Ale widzę na forum supportu Sony, że sporo ludzi ma z tym problemy. Rozumiem, że przytrzymanie guzika Power nie pomaga? Jeśli tak, to musisz poczekać aż zestaw samoistnie się wyłączy. Potem możesz wykonać procedurę resetu:

1. Na wyłączonym urządzeniu przytrzymaj włącznik tak długo, aż pokaże się ikona parowania,
2. Trzymaj przycisk odbierania rozmów (słuchawkę) wraz z włącznikiem tak długo, aż zestaw się wyłączy.
3. Zestaw będzie zresetowany do ustawień fabrycznych.

Ja bym go jednak oddał profilaktycznie na gwarancję, jeśli problem nie ustąpi :)
  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | Ремонт Sony Ericsson Oнлайн

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#3 OFFLINE   ander

ander

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 4 posts
    • Time Online: 4h 30m
  • Country | Страна | Kraj:
  • Operator | Oператор:
    Orange

Posted 23 June 2012 - 04:13

Dzięki za przeniesienie, nie chciałem tworzyć nowych wątków więc podpiąłem pod istniejący :)
Żaden przycisk nie reaguje nawet przy dłuuuuuugim przytrzymaniu :unsure: czy na tamtym forum nie znaleźli żadnego szybszego rozwiązania? albo chociaż znaleźli przyczynę?
miałem nadzieję, że da się tego uniknąć czekania bo to nowa bateria i samorozładowanie może potrwać ze trzy dni,

Jak rozładowanie nie pomoże to nie będę miał wyjścia i oddam :(
dzięki za instrukcję.
  • 0

#4 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12054 posts
    • Time Online: 562d 18h 52m
  • Chat with me
  • GG:
  • Country | Страна | Kraj:
  • Operator | Oператор:
    Orange

Posted 23 June 2012 - 10:59

Szybszej metody niestety nie ma :( Jeżeli w poniedziałek bateria nadal będzie naładowana to zaniósłbym go w stanie zawieszonym prosto do serwisu... Wymienią Ci na nowe słuchawki i po sprawie :) Nie wiem czego to wina, pewnie oprogramowania tychże słuchawek. Ja mam wersję białą Limited Edition od ponad roku, używałem jej z wieloma SE i ani razu jeszcze mi się nie zawiesiły :)
  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | Ремонт Sony Ericsson Oнлайн

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#5 OFFLINE   ander

ander

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 4 posts
    • Time Online: 4h 30m
  • Country | Страна | Kraj:
  • Operator | Oператор:
    Orange

Posted 26 November 2013 - 05:12

Dawno tu nie zaglądałem ale jak już jestem to dokończę wątek, który zacząłem :)

Odczekałem do rozładowania i po ponownym naładowaniu wszystko było OK ale po jakimś tygodniu sytuacja się powtórzyła. Zestaw kupiłem w Warszawie ja mieszkam w Poznaniu więc do miejsca zakupu nie mogłem ich zwrócić tak odrazu a lokalny serwis nie wymieniał na inny tylko odsyłał najpierw do krajowego na sprawdzenie no a serwis krajowy nie miał wtedy dobrych recenzji na forach więc nie oddałem im sprzętu. W sumie to było ponad rok temu więc może coś się zmieniło ale wtedy krajowy (czy może główny) serwis Sony odstraszał - przypominam sobie, że znalazłem kilkanaście opinii na forach (od osób mających wysokie statusy zaangażowania nie jacyś hejterzy) opisujących, że odsyłano im sprzęty uszkodzone, zalane (czy wręcz utopione) z opinią, że stało się to z winy użytkownika i wymiana ani naprawa gwarancyjna nie przysługuje :blink: Kogoś chyba uratował dokładny opis urządzenia wymuszony na lokalnym serwisancie przy oddawaniu sprzętu ale jak sprawa się skończyła już nie śledziłem.

Tak więc chwilę bujałem się z tematem w tym czasie jeszcze jakieś trzy zawiechy się przytrafiły, ale po kilku tygodniach znowu dojechałem do Wawy, z nadzieją pojechałem do miejsca zakupu ale pani w sklepie powtórzyła wersje z serwisu poznańskiego - w ramach gwarancji wymiana na inny tylko po zbadaniu przez serwis krajowy :angry: Żal mi było oddawać taki dobry sprzęt w ręce "barbarzyńców" ;) więc dałem mu ostatnią szansę - zostaje u mnie ale jeżeli jeszcze raz się zawiesi leci do serwisu - no i... wykorzystał szansę, od tego czasu działa (odpukać) bez awaryjnie do dzisiaj :D

Wiedzy technicznej na forum nie wniosłem, kwestia wymiany też nie sprawdzona ale do serwisu niechęci nabrałem - jeżeli coś się zmieniło to proszę sprostować bo ja sugerowałem się ówczesną opinią internautów i nie chciałbym krzywdzić obecnych serwisantów jeżeli polepszyła się jakość obsługi, taka wiedza też może mi się przydać bo przymierzam się do wymiany mojego Arca na Zetkę, a z tego co tu poczytałem to kontakt z serwisem może mi się przytrafić ;)

aha - ale MW600 mimo moich przygód polecam, bardzo wygodny i trwały, chociaż nie wiem czy ma już następcę

no i przynajmniej temat dokończyłem :TipHat:

Edited by ander, 26 November 2013 - 05:14.

  • 1


0 user(s) are reading this topic