[Rozwiązany] MW600 zawiesił się
Started by ander, Jun 22 2012 22:21
4 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 22 June 2012 - 22:21
Witam Szanowne Grono bo to mój pierwszy post na tym forum.
Dotychczas znajdowałem tu odpowiedzi na moje pytania dotyczące SE bez potrzeby logowania i zaśmiecania forum ale przytrafił mi się przypadek jeszcze chyba tu nie opisany.
Zakupiłem MW600 jakiś miesiąc temu, nie ukrywam mocno sugerując się zamieszczoną wyżej recenzją i jestem z nich baaaardzo zadowolony bo wszystkie zalety się potwierdziły ale dzisiaj mój zestaw mnie zaskoczył - zawiesił się i stąd moje pytanie i post - co można z tym zrobić? czy komuś z Was się to przytrafiło?
Objawy - wyświetlacz się nie wygasza (wyświetla standardowy zestaw ikon - bateria, zegar, znaczek Bluetooth) i nie reaguje ŻADEN przycisk
Zestaw sparowany z SE Xperia Arc i SE C902 (oba na systemach operatora) telefony działają bez zmian.
Jest może jakiś ukryty przycisk resetu, bo bateria jest tak na 90% naładowana i nie chce mi się zbytnio czekać 2 dni aż sama się rozładuje
Jurij: Przeniosłem do nowego tematu
Dotychczas znajdowałem tu odpowiedzi na moje pytania dotyczące SE bez potrzeby logowania i zaśmiecania forum ale przytrafił mi się przypadek jeszcze chyba tu nie opisany.
Zakupiłem MW600 jakiś miesiąc temu, nie ukrywam mocno sugerując się zamieszczoną wyżej recenzją i jestem z nich baaaardzo zadowolony bo wszystkie zalety się potwierdziły ale dzisiaj mój zestaw mnie zaskoczył - zawiesił się i stąd moje pytanie i post - co można z tym zrobić? czy komuś z Was się to przytrafiło?
Objawy - wyświetlacz się nie wygasza (wyświetla standardowy zestaw ikon - bateria, zegar, znaczek Bluetooth) i nie reaguje ŻADEN przycisk
Zestaw sparowany z SE Xperia Arc i SE C902 (oba na systemach operatora) telefony działają bez zmian.
Jest może jakiś ukryty przycisk resetu, bo bateria jest tak na 90% naładowana i nie chce mi się zbytnio czekać 2 dni aż sama się rozładuje
Jurij: Przeniosłem do nowego tematu
#2 OFFLINE
Posted 22 June 2012 - 22:33
Witaj,
Osobiście nigdy nie spotkałem się z takim problemem. Ale widzę na forum supportu Sony, że sporo ludzi ma z tym problemy. Rozumiem, że przytrzymanie guzika Power nie pomaga? Jeśli tak, to musisz poczekać aż zestaw samoistnie się wyłączy. Potem możesz wykonać procedurę resetu:
1. Na wyłączonym urządzeniu przytrzymaj włącznik tak długo, aż pokaże się ikona parowania,
2. Trzymaj przycisk odbierania rozmów (słuchawkę) wraz z włącznikiem tak długo, aż zestaw się wyłączy.
3. Zestaw będzie zresetowany do ustawień fabrycznych.
Ja bym go jednak oddał profilaktycznie na gwarancję, jeśli problem nie ustąpi
Osobiście nigdy nie spotkałem się z takim problemem. Ale widzę na forum supportu Sony, że sporo ludzi ma z tym problemy. Rozumiem, że przytrzymanie guzika Power nie pomaga? Jeśli tak, to musisz poczekać aż zestaw samoistnie się wyłączy. Potem możesz wykonać procedurę resetu:
1. Na wyłączonym urządzeniu przytrzymaj włącznik tak długo, aż pokaże się ikona parowania,
2. Trzymaj przycisk odbierania rozmów (słuchawkę) wraz z włącznikiem tak długo, aż zestaw się wyłączy.
3. Zestaw będzie zresetowany do ustawień fabrycznych.
Ja bym go jednak oddał profilaktycznie na gwarancję, jeśli problem nie ustąpi
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service
Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij
#3 OFFLINE
Posted 23 June 2012 - 04:13
Dzięki za przeniesienie, nie chciałem tworzyć nowych wątków więc podpiąłem pod istniejący
Żaden przycisk nie reaguje nawet przy dłuuuuuugim przytrzymaniu czy na tamtym forum nie znaleźli żadnego szybszego rozwiązania? albo chociaż znaleźli przyczynę?
miałem nadzieję, że da się tego uniknąć czekania bo to nowa bateria i samorozładowanie może potrwać ze trzy dni,
Jak rozładowanie nie pomoże to nie będę miał wyjścia i oddam dzięki za instrukcję.
Żaden przycisk nie reaguje nawet przy dłuuuuuugim przytrzymaniu czy na tamtym forum nie znaleźli żadnego szybszego rozwiązania? albo chociaż znaleźli przyczynę?
miałem nadzieję, że da się tego uniknąć czekania bo to nowa bateria i samorozładowanie może potrwać ze trzy dni,
Jak rozładowanie nie pomoże to nie będę miał wyjścia i oddam dzięki za instrukcję.
#4 OFFLINE
Posted 23 June 2012 - 10:59
Szybszej metody niestety nie ma Jeżeli w poniedziałek bateria nadal będzie naładowana to zaniósłbym go w stanie zawieszonym prosto do serwisu... Wymienią Ci na nowe słuchawki i po sprawie Nie wiem czego to wina, pewnie oprogramowania tychże słuchawek. Ja mam wersję białą Limited Edition od ponad roku, używałem jej z wieloma SE i ani razu jeszcze mi się nie zawiesiły
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service
Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij
#5 OFFLINE
Posted 26 November 2013 - 05:12
Dawno tu nie zaglądałem ale jak już jestem to dokończę wątek, który zacząłem
Odczekałem do rozładowania i po ponownym naładowaniu wszystko było OK ale po jakimś tygodniu sytuacja się powtórzyła. Zestaw kupiłem w Warszawie ja mieszkam w Poznaniu więc do miejsca zakupu nie mogłem ich zwrócić tak odrazu a lokalny serwis nie wymieniał na inny tylko odsyłał najpierw do krajowego na sprawdzenie no a serwis krajowy nie miał wtedy dobrych recenzji na forach więc nie oddałem im sprzętu. W sumie to było ponad rok temu więc może coś się zmieniło ale wtedy krajowy (czy może główny) serwis Sony odstraszał - przypominam sobie, że znalazłem kilkanaście opinii na forach (od osób mających wysokie statusy zaangażowania nie jacyś hejterzy) opisujących, że odsyłano im sprzęty uszkodzone, zalane (czy wręcz utopione) z opinią, że stało się to z winy użytkownika i wymiana ani naprawa gwarancyjna nie przysługuje Kogoś chyba uratował dokładny opis urządzenia wymuszony na lokalnym serwisancie przy oddawaniu sprzętu ale jak sprawa się skończyła już nie śledziłem.
Tak więc chwilę bujałem się z tematem w tym czasie jeszcze jakieś trzy zawiechy się przytrafiły, ale po kilku tygodniach znowu dojechałem do Wawy, z nadzieją pojechałem do miejsca zakupu ale pani w sklepie powtórzyła wersje z serwisu poznańskiego - w ramach gwarancji wymiana na inny tylko po zbadaniu przez serwis krajowy Żal mi było oddawać taki dobry sprzęt w ręce "barbarzyńców" więc dałem mu ostatnią szansę - zostaje u mnie ale jeżeli jeszcze raz się zawiesi leci do serwisu - no i... wykorzystał szansę, od tego czasu działa (odpukać) bez awaryjnie do dzisiaj
Wiedzy technicznej na forum nie wniosłem, kwestia wymiany też nie sprawdzona ale do serwisu niechęci nabrałem - jeżeli coś się zmieniło to proszę sprostować bo ja sugerowałem się ówczesną opinią internautów i nie chciałbym krzywdzić obecnych serwisantów jeżeli polepszyła się jakość obsługi, taka wiedza też może mi się przydać bo przymierzam się do wymiany mojego Arca na Zetkę, a z tego co tu poczytałem to kontakt z serwisem może mi się przytrafić
aha - ale MW600 mimo moich przygód polecam, bardzo wygodny i trwały, chociaż nie wiem czy ma już następcę
no i przynajmniej temat dokończyłem
Odczekałem do rozładowania i po ponownym naładowaniu wszystko było OK ale po jakimś tygodniu sytuacja się powtórzyła. Zestaw kupiłem w Warszawie ja mieszkam w Poznaniu więc do miejsca zakupu nie mogłem ich zwrócić tak odrazu a lokalny serwis nie wymieniał na inny tylko odsyłał najpierw do krajowego na sprawdzenie no a serwis krajowy nie miał wtedy dobrych recenzji na forach więc nie oddałem im sprzętu. W sumie to było ponad rok temu więc może coś się zmieniło ale wtedy krajowy (czy może główny) serwis Sony odstraszał - przypominam sobie, że znalazłem kilkanaście opinii na forach (od osób mających wysokie statusy zaangażowania nie jacyś hejterzy) opisujących, że odsyłano im sprzęty uszkodzone, zalane (czy wręcz utopione) z opinią, że stało się to z winy użytkownika i wymiana ani naprawa gwarancyjna nie przysługuje Kogoś chyba uratował dokładny opis urządzenia wymuszony na lokalnym serwisancie przy oddawaniu sprzętu ale jak sprawa się skończyła już nie śledziłem.
Tak więc chwilę bujałem się z tematem w tym czasie jeszcze jakieś trzy zawiechy się przytrafiły, ale po kilku tygodniach znowu dojechałem do Wawy, z nadzieją pojechałem do miejsca zakupu ale pani w sklepie powtórzyła wersje z serwisu poznańskiego - w ramach gwarancji wymiana na inny tylko po zbadaniu przez serwis krajowy Żal mi było oddawać taki dobry sprzęt w ręce "barbarzyńców" więc dałem mu ostatnią szansę - zostaje u mnie ale jeżeli jeszcze raz się zawiesi leci do serwisu - no i... wykorzystał szansę, od tego czasu działa (odpukać) bez awaryjnie do dzisiaj
Wiedzy technicznej na forum nie wniosłem, kwestia wymiany też nie sprawdzona ale do serwisu niechęci nabrałem - jeżeli coś się zmieniło to proszę sprostować bo ja sugerowałem się ówczesną opinią internautów i nie chciałbym krzywdzić obecnych serwisantów jeżeli polepszyła się jakość obsługi, taka wiedza też może mi się przydać bo przymierzam się do wymiany mojego Arca na Zetkę, a z tego co tu poczytałem to kontakt z serwisem może mi się przytrafić
aha - ale MW600 mimo moich przygód polecam, bardzo wygodny i trwały, chociaż nie wiem czy ma już następcę
no i przynajmniej temat dokończyłem
Edited by ander, 26 November 2013 - 05:14.