Dawno tu nie zaglądałem ale jak już jestem to dokończę wątek, który zacząłem
Odczekałem do rozładowania i po ponownym naładowaniu wszystko było OK ale po jakimś tygodniu sytuacja się powtórzyła. Zestaw kupiłem w Warszawie ja mieszkam w Poznaniu więc do miejsca zakupu nie mogłem ich zwrócić tak odrazu a lokalny serwis nie wymieniał na inny tylko odsyłał najpierw do krajowego na sprawdzenie no a serwis krajowy nie miał wtedy dobrych recenzji na forach więc nie oddałem im sprzętu. W sumie to było ponad rok temu więc może coś się zmieniło ale wtedy krajowy (czy może główny) serwis Sony odstraszał - przypominam sobie, że znalazłem kilkanaście opinii na forach (od osób mających wysokie statusy zaangażowania nie jacyś hejterzy) opisujących, że odsyłano im sprzęty uszkodzone, zalane (czy wręcz utopione) z opinią, że stało się to z winy użytkownika i wymiana ani naprawa gwarancyjna nie przysługuje

Kogoś chyba uratował dokładny opis urządzenia wymuszony na lokalnym serwisancie przy oddawaniu sprzętu ale jak sprawa się skończyła już nie śledziłem.
Tak więc chwilę bujałem się z tematem w tym czasie jeszcze jakieś trzy zawiechy się przytrafiły, ale po kilku tygodniach znowu dojechałem do Wawy, z nadzieją pojechałem do miejsca zakupu ale pani w sklepie powtórzyła wersje z serwisu poznańskiego - w ramach gwarancji wymiana na inny tylko po zbadaniu przez serwis krajowy

Żal mi było oddawać taki dobry sprzęt w ręce "barbarzyńców"

więc dałem mu ostatnią szansę - zostaje u mnie ale jeżeli jeszcze raz się zawiesi leci do serwisu - no i... wykorzystał szansę, od tego czasu działa (odpukać) bez awaryjnie do dzisiaj
Wiedzy technicznej na forum nie wniosłem, kwestia wymiany też nie sprawdzona ale do serwisu niechęci nabrałem - jeżeli coś się zmieniło to proszę sprostować bo ja sugerowałem się ówczesną opinią internautów i nie chciałbym krzywdzić obecnych serwisantów jeżeli polepszyła się jakość obsługi, taka wiedza też może mi się przydać bo przymierzam się do wymiany mojego Arca na Zetkę, a z tego co tu poczytałem to kontakt z serwisem może mi się przytrafić
aha - ale MW600 mimo moich przygód polecam, bardzo wygodny i trwały, chociaż nie wiem czy ma już następcę
no i przynajmniej temat dokończyłem
Edited by ander, 26 November 2013 - 05:14.