żebyście o mnie nie zapomnieli to odświeżę i dopisze że po 3 tygodniach zgłoszenie rękojmi gdzieś zaginęło i dziś została sporządzona reklamacja w tej sprawie... rozmawiałem dziś z konsultantem, który wydawał się być kompetentny w tym co robi więc czekam dalej....
mam nadzieję że nie długo
a telefonowi chyba dobrze się leży... dam znać jaka będzie odpowiedź z PLUSa bo teraz oni w mojej sprawie będą działać
[Rozwiązany] dziwna plamka....
Started by Erin, Dec 22 2011 22:03
43 replies to this topic
#41 OFFLINE
Posted 23 February 2012 - 13:12
#42 OFFLINE
Posted 23 February 2012 - 13:34
Jeszcze Ci gwarancjA minie.. mają dużo roboty, ale to trochę dziwne, żeby aż tyle trzymali telefon
_________________
Nawinięto z Xperii Neo V
_________________
Nawinięto z Xperii Neo V
#43 OFFLINE
Posted 23 February 2012 - 13:49
Jeszcze Ci gwarancjA minie.. mają dużo roboty, ale to trochę dziwne, żeby aż tyle trzymali telefon
(...)
nie zrozumiałeś... telefon leży w domu bo moje zgłoszenie które było tworzone przez konsultanta 3 tygodnie temu, gdzieś wcięło... nie ma go w systemie więc na kuriera mogłem czekać w nieskończoność...
#44 OFFLINE
Posted 05 April 2012 - 07:05
no w końcu mogę oficjalnie napisać, że moja Xperia ARC jest w pełni sprawna
dziękuję za zabranie głosów w temacie
Pozdrawiam
temat zamykam
dziękuję za zabranie głosów w temacie
Pozdrawiam
temat zamykam