Jump to content


Photo

Creative EP-630, dobry wybór?


  • This topic is locked This topic is locked
18 replies to this topic

#1 OFFLINE   phillix

phillix

    Knight of Sony Majesty

  • User
  • 2,012 posts
    • Time Online: 59d 11h 6m

Posted 15 December 2011 - 21:35

Jest przysłowie "nie dziel skóry na niedźwiedziu" , ale nie moge sie doczekać Xperii, więc zakładam temat. Czy słuchawki ep-630 byłyby dobre do androida? Z użyciem oczywiście poweramp. Nie trzeszczą? Nie ma szumów? Dźwięk słyszę wszędzie czy tylko po bokach? Wiem, że to też zależy od ustawień korektora, ale nie na każdych słuchawkach uzyskam taki efekt jaki chce. Może jest coś lepszego niz ep-630 w tej cenie? Prosił bym jednak o uzasadnienie :)
Pozdro
  • 0
Posted Image

#2 OFFLINE   marmal215

marmal215

    Distinguished Member of Sony.yt Community

  • User
  • 628 posts
    • Time Online: 21d 6h

Posted 15 December 2011 - 22:36

Osobiście za bardzo nie znam się na słuchawkach, ponieważ się nimi nie interesuje. Znam tylko te od SE :) Ale też się nie dawno zastanawiałem, czy wziąć właśnie te ep-630 czy mh-100. Wziąłem te drugie. Bezprzewodowe od SE. Jestem mega zadowolony :) Jeśli takie by Ci się nie spodobały, to masz jeszcze Ich lepszego brata. Mw600, czyli prawie to samo tylko z radiem i wyświetlaczem :) a jeżeli w grę wchodzą tylko przewodowe to ja raczej dużo nie pomogę. Mogę tylko polecić właśnie słuchawki creative lub sennheiser. Mam słuchawki od nich do kompa (sennheiser) i jestem bardzo zadowolony :) ogólnie sprzet muzyczny robią na bardzo wysokim poziomie.
  • 0

DENON DJ


#3 OFFLINE   bartq92

bartq92

    Squire of Sony Majesty

  • User
  • 1,812 posts
    • Time Online: 76d 13h 42m

Posted 15 December 2011 - 23:21

Jak do xperii to polecam MH-610, miałem je razem z X10 Mini pro i jakość była na prawdę zadowalająca.

A jeśli masz więcej $ to zainwestuj w bezprzewodowe, które zostały już opisane wyżej :)
  • 0

#4 OFFLINE   phillix

phillix

    Knight of Sony Majesty

  • User