niezgodność towaru z umową - serwis
Czajo
18 sie 2012
ps. jak dałem inne (oryginalne od SE) słuchawki niż dołączone do telefonu to mogą mi nie uwzględnić reklamacji?
faflak
18 sie 2012
Jurij
18 sie 2012
faflak
18 sie 2012
Czajo
18 sie 2012
a co do wymiany telefonu po trzecim razie w salonie powiedzieli, ze kiedyś tak było a teraz do usranej śmierci wysyłają na gwarancję...
@edit: a to nie jest tak, że jak dostanę nowy telefon to i nową gwarancję?
Użytkownik Czajo edytował ten post 18 sierpień 2012 - 23:45
Jurij
18 sie 2012
Czajo
18 sie 2012
@edit: a są może jeszcze jakieś inne serwisy?
Użytkownik Czajo edytował ten post 18 sierpień 2012 - 23:58
Jurij
19 sie 2012
Czajo
19 sie 2012
ps. serwis ma 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji, ale to 2 tygodnie kalendarzowe czy 2 robocze?
faflak
19 sie 2012
Jurij
19 sie 2012
po jutrze będzie tydzień od złożenia telefonu w salonie... to chyba już powinno być w bazie, co nie?
ps. serwis ma 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji, ale to 2 tygodnie kalendarzowe czy 2 robocze?
No wiesz, logicznie myśląc jeśli konkretny salon ma podpisaną umowę z konkretnym autoryzowanym serwisem, to nie wydaje mi się żeby jednego dnia wysyłali telefony do Wrocławia a drugiego do Warszawy tylko zawsze do tego samego serwisu. A skoro tak, dowiedz się z którym serwisem Sony mają podpisaną umowę i tam się już dowiesz szczegółów na temat Twojego telefonu czy też wniosku
adrian8308
19 sie 2012
Dobrze kolega prawi, ostatnio to przechodzilem na całą Polskę są tylko te dwa serwisy, reszcie cofnęli koncesję. Mój był we wrocławiu. Pamiętam że na stronce było opóźnienie, jak do nich dzwonilem to tel już się naprawial a na stronce dopiero było przyjęcie. Mało tego, jak próbowałem sprawdzić status naprawy i wchodziłem bezpośrednio z wyników Google w zakladke do sprawdzania przebiegu naprawy to nic nie znajdowało. Trzeba było wejść na stronę, później w ta zakladke i dopiero wpisać nr wtedy wszystko było ok. Coś tam nie tak mają.Z tego co mi wiadomo to są dwa oficjalne: W-Support i Regenersis a od listopada tylko W-Support Były jeszcze inne ale SE rozwiązało z nimi umowę. Idź do salonu i dowiedz się do jakiego serwisu wysłali telefon. Każdy salon ma podpisaną umowę z konkretnym serwisem bo sam kiedyś oddawałem C905 do Orange to powiedzieli mi nazwę i adres serwisu do którego go wysłali Tak samo miałem w Erze jak oddawałem C702.
Wysłane z XPERIA ARC S
neron
19 sie 2012
A może Twój nie poszedł do głównej bazy tylko do jakiejś fili? wpisywałeś imei w obu serwisach?
faflak
19 sie 2012
nie prawda ...wystarczy ze z jakiegos powodu nie ma oficjalnie oryginalnych czesci wtedy daja nowy i nie jest to moj wymysl bo znam osbiscie dwie osoby ktore dostaly hazela jedna za w715 a druga nie pamietamale zapomnij żebyś dostał nowy telefon(chyba,że całe bebechy siądą)
Czajo
20 sie 2012
Złomek znajduje się w Białymstoku w uwaga... nokia care
teraz pytanie czy mogę się od tego odwoływać, jeśli naprawa nie byłaby wykonywana w autoryzowanym seriwsie SE?
Jurij
21 sie 2012
dziś się dowiedziałem gdzie wylądował mój telefon.
Złomek znajduje się w Białymstoku w uwaga... nokia care
teraz pytanie czy mogę się od tego odwoływać, jeśli naprawa nie byłaby wykonywana w autoryzowanym seriwsie SE?
Raczej nie mają prawa wysłać telefonu do nieautoryzowanego serwisu. Teraz pozostaje Ci czekać na telefon. Jeśli znowu coś będzie nie tak, zamów kuriera w W-Support, zamów ekspertyzę, opisz swój przypadek i 8 nieudanych napraw i tak dalej. A na razie pozostaje czekać aż go zwrócą