no właśnie w tym co dałem foto absolutnie nikt nie majstrował hazel tak ma ze te cztery śrubki sie odkręcają - taka wada

dlatego dałem to foto w mailu do supportu ale oni maja 48h na odpowiedz , wiec dzisiaj po wielu próbach udało mi sie dodzwonic i doskonale wiedza, że takie coś się dzieje ale osoba która odebrała nie może potwierdzić ani zaprzeczyć czy gwarancja zostanie uznana dopiero po oględzinach. Tu właśnie pojawia się mój dylemat czy wysyłać takiego jak jest , czy wsadzić na wpół żywa oryginalna taśmę, złożyć do kupy ,wkleic nową klawę funkcyjna i dopiero wysłac ... na każdy wariant jestem przygotowany

pozostaje czekać na maila od W-support Wrocław w ostateczności sam włożę nową taśmę i po krzyku
_____________________________________________________________________________________________________
Jutro fona zabierze kurier w takim stanie jak na foto zobaczymy czy rozmowa telefoniczna pokryje sie z praktyka oczywiscie napisze co i jak
_____________________________________________________________________________________________________
Hmm nie śpieszą się nawet z wprowadzeniem nr imei do ewidencji ... dziś o 10_32 kurier dostarczył paczkę i echo, nawet nie ma statusu : przyjęto do naprawy
not found: Noo tak to właśnie wygląda, ja już ponad 2 tygodnie czekam na kokosa co go wysłałem na gwarę
W telefonie wykonano naprawę mechaniczną. Wgrano nowe oprogramowanie, wykonano wszystkie testy. Parametry telefonu są zgodne ze specyfikacją producenta.W telefonie założono plombę, której naruszenie grozi odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Przed pierwszym uruchomieniem telefonu proszę usunąć naklejki z numerem przypadku serwisowego, które znajdują się na dołączonych akcesoriach.Zgłaszana wada polegająca na ruchomym przegubie mieści się w ustalonym przez producenta zakresie tolerancji.Czyszczenie kanału dźwiękowegoSzanowny Kliencie, Zgodnie z informacjami zawartymi w instrukcji obsługi produktu zaleca się używanie oraz przechowawanie urządzenia w miejscu czystym i wolnym od pyłów i kurzu. Przechowywanie aparatu w miejscach o nadmiernym zapyleniu bądź zabrudzeniu może doprowadzić do jego uszkodzenia.Bateria jest uszkodzona, nie została wymieniona na nową ponieważ jest ona po gwarancji. Informujemy, że akcesoria są objęte 12 miesięczną gwarancją liczoną od daty zakupu. Uszkodzona bateria może powodować wyłączanie się telefonu w okresie zwiększonego poboru prądu, np. podczas wykonywania połączeń, korzystania z aplikacji, i.t.p. Prosimy o wymianę baterii we własnym zakresie na oryginalny produkt Sony Ericssonaczekam na fona
Edited by faflak, 03 October 2013 - 08:19.