Jump to content


Photo

[Rozwiązany] Xperia arc S - problem z krótkimi kodami premium


  • This topic is locked This topic is locked
7 replies to this topic

#1 OFFLINE   Dominic

Dominic

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 4 posts
    • Time Online: 1h 7m

Posted 10 April 2013 - 20:27

Witam. Mam pewien problem. Mam Telefon SE Xperia ARC S Ogólnie sprawuje się dobrze, ale mam problemy z kodami premium czyli tymi np co polsat oferuje np o treści "POMOC" na jakiś krótki numer, albo np na stronach różne aktywacje po przez smsy. Telefon kupiłem zaraz jak wszedł jeden sklep oferował tylko tanio go i bez simlocka, więc go wziąłem, i była druga wersja z sim lockiem na Plusa, no i mimo że kupiłem odblokowany to Kody premium działają tylko w Plusie mimo iż używam go w playu a dokładnie używam PLAY ONLINE. Dodam równieżże telefon mam od roku.
Więc pytanie czy jest jakiś pomysł by to działało? Albo czy to wina tej wersji "Play Online" a np na ogólnej "PLAY" karcie by to działało. Korzystam z telefonu do internetu więc nie ma opcji bym zmieniał dostęp sieci więc prosiłbym o pomoc w kierunku sieci play.

Jurij: Przeniosłem do nowego tematu we właściwym dziale.

Edited by Jurij, 10 April 2013 - 21:02.

  • 0

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,139 posts
    • Time Online: 565d 17h 58m

Posted 10 April 2013 - 21:03

To pytanie kieruj do Play a nie do nas. Jedno jest pewne - kody Plusa nie będą działać jeśli masz włożoną kartę sim Play. Możesz korzystać jedynie z kodów jakie oferuje sieć Play.
  • 0

Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij


#3 OFFLINE   Dominic

Dominic

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 4 posts
    • Time Online: 1h 7m

Posted 29 April 2013 - 22:39

Nie chodziło mi o to by korzystać z PLAY ONLINE a KODY PREMIUM wysyłać jako PLUS raczej to absurd wiem nie posiadam wyjścia na 2 karty.
Chodzi mi tu właśnie o to czy to nie wina złego odkodowania (sim-locka)- telefonu, złej konfiguracji. O to czy da się to samemu naprawić?
Czy np. To wina sieci. Nie wiem czemu ale mam wrażenie że to wina chyba sim-locka, tak jak pisałem (może nie zrozumiale) ale ze na PLUSIE Kody te działają, ale nie wiem (w 100%) czy to już ustawienia samego PLUSA (karty/sieci) czy TELEFONU "spójnego" ** z tą siecią.

** "spójnego" - tak jak pisałem telefon pochodził ze sklepu ale z sieci PLUS i został odblokowany (nie wnikając czy to przez sklep, serwis se, czy plusa).

Więc dla pewności co mogę zrobić, pomysły?
  • 0

#4 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,139 posts
    • Time Online: 565d 17h 58m

Posted 29 April 2013 - 23:45

Gdybyś miał simlocka na Plusa, po włożeniu karty Play miałbyś błąd "no service" lub prośbę o włożenie właściwej karty sim. Chodzi Ci o te kody:

Please Login or Register to see this Hidden Content

?
  • 0

Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij


#5 OFFLINE   Dominic

Dominic

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 4 posts
    • Time Online: 1h 7m

Posted 03 May 2013 - 14:25

Tak o to :D

Przeczytałem wszystko co tam jest ale jakoś odszyfrować kombinacji nie mogę.

Przykładowo testując to na jednorazową aktywację konta na torrentach.
" Aby otrzymać kod dostępu wyślij sms na numer 79880 o treści 123
Usługa działa w sieciach operatorów: T-Mobile, Plus GSM, Orange, Play
(+ Sami Swoi, Heyah, Tak Tak, Simplus, Orange GO, POP i inne)
Właściciel serwisu: . Serwis sms obsługuje cashbill.pl.
Koszt przesłania wiadomości 9 zł netto (11,07 zł brutto). "

Powinienem zrobić jak?

Moje próby:
1) "START [123]" na numer 79880 - odebrana wiadomość - wiadomość niedostarczona
2) aktywacja usług START na numer 600 - odebrana wiadomość - "Twój sms nie został rozpoznany. Sprawdź treść o spróbuj jeszcze raz. Więcej o Prenumeratach na www.WOW.playmobile.pl"
3) START [79880] na numer 6000 - odebrana wiadomość - "Twój sms nie został rozpoznany. Sprawdź treść o spróbuj jeszcze raz. Więcej o Prenumeratach na www.WOW.playmobile.pl"
4) spróbowałem bez [ ] też bez rezultatów.

hmm gdzie popełniam błąd ?

Po za tym piszą coś o prenumeratach, a mi chodziło o te jednorazowe smsy ->

"Opłata jest jednorazowa.":
"Numeracja dla SMS-ów/MMS-ów Specjalnych
(x oznacza dowolny ciąg cyfr ? łącznie maksymalnie 6 cyfr):
70xx ? 79xx
80xx ? 85xx
90xx ? 925xx "

Edited by Dominic, 03 May 2013 - 14:30.

  • 0

#6 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,139 posts
    • Time Online: 565d 17h 58m

Posted 03 May 2013 - 17:02

Serio? :blink: :facepalm: :smierc: :wallbash: :chory:

Oj Handke, Handke, cóżeś temu narodowi uczynił...

1. Masz wpisać do smsa tylko:

123


i wysłać go na numer 79880...
  • 2

Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij


#7 OFFLINE   Dominic

Dominic

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 4 posts
    • Time Online: 1h 7m

Posted 20 May 2013 - 14:28

Haha no dzięki żeś to powiedział ;P ohhhh handke handke

Problem rozwiązany! Z firmy PLAY zadzwonił ziomek i powiedział że dla PLAY ONLINE obecnie nie oferują wysyłania kodów premium.

Temat zamknięty. :)
  • 0

#8 OFFLINE   not found

not found

    Banned

  • Banned
  • 1,546 posts

Posted 20 May 2013 - 16:08

No to brawo ;)

Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony.yt poprzez PW.
WALKMAN?

Posted Image


1 user(s) are reading this topic