Jump to content


Photo

ArcS jak zrootować 2.3.4


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 OFFLINE   neshar

neshar

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 13 posts
    • Time Online: 9h 53m

Posted 25 January 2013 - 17:35

Witam jestem zielony w sprawach rootowania itp ale szybko łapię o co chodzi, staram się jak najwięcej czytać o BL roocie CM kernelach i o błędach jakie się zdarzają aby w przyszłości ich uniknąć. Posiadam ArcS z 2.3.4 i kompilacją 0.62 i 12W19 pod baterią. Chciałbym zrootować mój telefon, co muszę zrobić krok po kroku, proszę o pomoc i linki :)

Pozdrawiam!
  • 0

#2 OFFLINE   phillix

phillix

    Knight of Sony Majesty

  • User
  • 2,012 posts
    • Time Online: 59d 11h 6m

Posted 25 January 2013 - 17:42

1. Wgraj rom z końcówką 0.42 ( gingerbread 2.3.4 )
2. zrootuj tym sposobem - http://sony.yt/topic...esorem-msm8255/
3. Jeżeli chcesz możesz wgrać z powrotem 0.62, ale nie ma sensu jeżeli nie będziesz miał "samorestartów"
  • 0
Posted Image

#3 OFFLINE   neron

neron

    Master of Sony Ericsson Knowledge

  • User
  • 383 posts
    • Time Online: 14d 3h 5m

Posted 25 January 2013 - 17:59

3. Jeżeli chcesz możesz wgrać z powrotem 0.62, ale nie ma sensu jeżeli nie będziesz miał "samorestartów"

Co mu to da jeżeli straci roota. Jedyna metoda to aktualizacja poprzez OTA żeby zachował się root.
4. Aktualizacja do ICS(4.0.4) root metodą karneli i wszystko się zachowa. Potem ewentualnie jakiś room wgrać modyfikowany.
  • 0
99% idiotów czyta posty z ręką na myszce... Nie zdejmuj! Teraz na to za późno!!!

#4 OFFLINE   phillix

phillix

    Knight of Sony Majesty

  • User
  • 2,012 posts
    • Time Online: 59d 11h 6m

Posted 25 January 2013 - 18:03

4. Aktualizacja do ICS(4.0.4) root metodą karneli i wszystko się zachowa. Potem ewentualnie jakiś room wgrać modyfikowany.


z datą "12W19" nie można chyba odblokować bootloadera, więc kernela raczej nie wgra.