Jump to content



Photo

[Rozwiązany] Hazel - pauza przy włączaniu


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 OFFLINE   shaaq

shaaq

    Proud Member of Sony.yt Community

  • User
  • 25 posts
    • Time Online: 1d 8h 1m
  • Country | Страна | Kraj:
  • Operator | Oператор:
    Plus

Posted 01 November 2012 - 21:41

Witam.

Mam problem z moim hazelem (A2, DB3350, CID 81 RED), i jest on chyba dosyć poważny.

Ostatnio bawiłem się modpackami (archiwa, layouty, ikonki itd.) i z mojej głupoty wgrywałem je jeden po drugim co skończyło się na tym, że... Hazel po którejś paczce odmówił współpracy - włącza się, ale pauzuje na splash screenie (nie wyświetla się zapytanie o pin). Reaguje jedynie na wyłącznik.


Moje pytanie więc brzmi - co wysiadło? Padło bootowanie systemu, czy nastąpiło to w wyniku podmiany (zapewne niewłaściwej) plików? Czy czeka mnie wgrywanie nowego oprogramowania (najlepiej to chyba Omniusem), wizyta w serwisie czy pomoże usunięcie tych plików, które wyświetlają się na jasnoniebiesko w FARze?


Proszę o szybką pomoc, ponieważ nie mam telefonu zastępczego.
Z góry dziękuję.
  • 0

#2 OFFLINE   bartolinio3

bartolinio3

    Banned

  • Banned
  • 1180 posts
  • GG:
  • Country | Страна | Kraj:
  • Android:4.1.1
  • Operator | Oператор:
    T-Mobile

Posted 01 November 2012 - 21:44

Nie panikuj, wgraj softa Omniusem i na 99% będzie hulał :)
Posted Image

#3 OFFLINE   shaaq

shaaq

    Proud Member of Sony.yt Community

  • User
  • 25 posts
    • Time Online: 1d 8h 1m
  • Country | Страна | Kraj:
  • Operator | Oператор:
    Plus

Posted 01 November 2012 - 21:45

ok, spróbować nie zaszkodzi - panikuję bo jestem zielony.

EDIT2:

wgrało. uff. dzięki - to najbardziej kompleksowe forum o se.

Edited by shaaq, 01 November 2012 - 22:41.

  • 0

#4 OFFLINE   not found

not found

    Banned

  • Banned
  • 1546 posts
  • GG:
  • Country | Страна | Kraj:
  • City | Город | Miasto:
    Garwolin
  • Phone | Телефон | Telefon:
    W960
  • Firmware | Прошивка:
    R9K009
  • Operator | Oператор:
    Virgin Mobile

Posted 02 November 2012 - 08:07

Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony.yt poprzez PW.
WALKMAN®

Posted Image


0 user(s) are reading this topic