Jump to content



Photo

Radio samochodowe jakie kupić?


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 OFFLINE   krzysiek21nh

krzysiek21nh

    Master of Sony Ericsson Knowledge

  • User
  • 342 posts
    • Time Online: 6d 21h 46m
  • Country | Страна | Kraj:
  • City | Город | Miasto:
    Kraków
  • Phone | Телефон | Telefon:
    Sony Ericsson Xperia Neo V
  • Operator | Oператор:
    au KDDI

Posted 08 August 2012 - 12:22

Witam. Chciałbym zapytać czy polecacie jakieś dobre radio samochodowe takie do 200zł? Znajdę jakieś fajne i nowe firmy Sony? Czy patrzeć za inna firmą raczej? Niech udzielą się Ci, którzy mają z radiem do czynienia i lubią słuchać muzyki w samochodzie, a muzyke stawiają na pierwszym miejscu.
Chciałbym żeby było wejście USB, AUX, EQ od Bass i Treble i jak możliwe to czegoś więcej. Radio ma być 1DIN-owe no i moc najlepiej 4x45 lub 50. Dziękuje za każda wyczerpującą odpowiedź.
Może w przyszłości chciałbym jeszcze podłączyć Tube, ale to już odległe jak na razie.

Ps. Jak w złym temacie to proszę o przeniesienie.

Jurij: Przenoszę do właściwego działu.

Edited by Jurij, 08 August 2012 - 17:13.

  • 0
Posted Image

#2 OFFLINE   faflak

faflak

    Moderator

  • Moderator
  • 1029 posts
    • Time Online: 81d 17h 12m
  • GG:
  • Country | Страна | Kraj:
  • City | Город | Miasto:
    milicz
  • Phone | Телефон | Telefon:
    SE ;)
  • Operator | Oператор:
    Orange

Posted 08 August 2012 - 13:10

ja mam CDX MP-70 co prawda nie ma usb ale do tej kwoty co podales bedzie ciezko kupic dobrego soniaka z usb makety owszem ale rewelki one nie maja moze uda sie cos upolowac na allegro sa faje modele z usb i blutaczem ale sie cenia...
  • 0

#3 OFFLINE   krzysiek21nh

krzysiek21nh

    Master of Sony Ericsson Knowledge

  • User
  • 342 posts
    • Time Online: 6d 21h 46m
  • Country | Страна | Kraj:
  • City | Город | Miasto:
    Kraków
  • Phone | Телефон | Telefon:
    Sony Ericsson Xperia Neo V
  • Operator | Oператор:
    au KDDI

Posted 08 August 2012 - 15:41

BT mi nie potrzebne. Raczej zależy mi na USB i Mocą i ogólnie żeby był dobry. Nie musi być SONY.
  • 0
Posted Image

#4 OFFLINE   faflak

faflak

    Moderator

  • Moderator
  • 1029 posts
    • Time Online: 81d 17h 12m
  • GG:
  • Country | Страна | Kraj:
  • City | Город | Miasto:
    milicz
  • Phone | Телефон | Telefon:
    SE ;)
  • Operator | Oператор:
    Orange

Posted 08 August 2012 - 17:23

za 80 -100pln mozna juz kupic jakiegos nowego bezfirmowca z usb i sd ale raczej nie polecam nizsze uzywane modele sonego chodza ok 80-120pln ale tylko mp3 bez usb za to maja drive-s 4x50w aux no i korektor z xplodem co do innych firm to kiedys mialem zwykle radio kenwooda z cd potem tylko sony
mysle ze nie ma sensu linkowac do allegro ...wg obojetnie jaka marka byle nie made in market :) taki model jak moj ok 200 pln ale robi wrazenie wygladem i jakoscia dzwieku
  • 0

#5 OFFLINE   krzysiek21nh

krzysiek21nh

    Master of Sony Ericsson Knowledge

  • User
  • 342 posts
    • Time Online: 6d 21h 46m
  • Country | Страна | Kraj:
  • City | Город | Miasto:
    Kraków
  • Phone | Телефон | Telefon:
    Sony Ericsson Xperia Neo V
  • Operator | Oператор:
    au KDDI

Posted 08 August 2012 - 17:29

A na giełdzie go znajdę? Jak myślisz?
  • 0
Posted Image

#6 OFFLINE   marmal215

marmal215

    Distinguished Member of Sony.yt Community

  • User
  • 628 posts
    • Time Online: 21d 6h
  • GG:
  • Country | Страна | Kraj:
  • Phone | Телефон | Telefon:
    Xperia Play R800i
  • Firmware | Прошивка:
    4.0.2.A.0.62
  • Android:2.3.4
  • Operator | Oператор:
    PLAY

Posted 08 August 2012 - 19:58

Please Login or Register to see this Hidden Content



Tylko tyle, że nie ma karty pamięci (nie wymienione przez Ciebie). Ale to jest Pioneer. Klasa sama w sobie. Sprzęt na prawdę porządny. Z czystym sercem sprzęt mogę polecić.


Jeszcze takie pytanko: Czy używane też wchodzi w grę? Wtedy wybór znacznie się zwiększa...
  • 0

DENON DJ


#7 OFFLINE   krzysiek21nh

krzysiek21nh

    Master of Sony Ericsson Knowledge

  • User
  • 342 posts
    • Time Online: 6d 21h 46m
  • Country | Страна | Kraj:
  • City | Город | Miasto:
    Kraków
  • Phone | Телефон | Telefon:
    Sony Ericsson Xperia Neo V
  • Operator | Oператор:
    au KDDI

Posted 08 August 2012 - 23:01

Chciałbym mieć gwarancję, bo raczej tylko na tym mi zależy też. Więc używane z gwarancją jak już coś. Dzięki za linka;)
  • 0
Posted Image

#8 OFFLINE   bartolinio3

bartolinio3

    Banned

  • Banned
  • 1180 posts
  • GG:
  • Country | Страна | Kraj:
  • Android:4.1.1
  • Operator | Oператор:
    T-Mobile

Posted 08 August 2012 - 23:14

Ja od siebie mogę polecić radyjka JVC. Bez większego problemu dostaniesz nowy egzemplarz w cenie ok 200 zł, chociażby taki jest za 220:

Please Login or Register to see this Hidden Content


Masz w nim i USB, i AUX, 4x50W, EQ też jest. Nie pisałeś nic o napędzie CD, więc chyba ci nie potrzebny ;)
Posted Image

#9 OFFLINE   slivka91

slivka91

    Distinguished Member of Sony.yt Community

  • User
  • 512 posts
    • Time Online: 15d 4h 34m
  • GG:
  • Country | Страна | Kraj:
  • City | Город | Miasto:
    CSW
  • Phone | Телефон | Telefon:
    Satio / W850i / K510i
  • Firmware | Прошивка:
    R2AK006 / R1KG001 / R4EA031
  • Operator | Oператор:
    T-Mobile

Posted 10 August 2012 - 16:45

Od siebie moge polecić Sony cdx250 mp oraz 252mp oba xplod. Mam w Cabrio 250 i jestem zadowolony. Z innych to jvc dostaniesz w tej cenie lub peyinga jakiegoś na bank z usb złapiesz
  • 0
"Ćwierkają wróbelki, od samego rana..."

Posted Image

#10 OFFLINE   krzysiek21nh

krzysiek21nh

    Master of Sony Ericsson Knowledge

  • User
  • 342 posts
    • Time Online: 6d 21h 46m
  • Country | Страна | Kraj:
  • City | Город | Miasto:
    Kraków
  • Phone | Телефон | Telefon:
    Sony Ericsson Xperia Neo V
  • Operator | Oператор:
    au KDDI

Posted 13 August 2012 - 21:20

Dzięki za propozycję. Na pewno coś wybiorę.

Sorki, ale nie miałem dostępu do neta przez kilka dni;(
  • 0
Posted Image


0 user(s) are reading this topic