Jump to content


Photo

[Rozwiązany] Żółta plamka na wyświetlaczu.


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 OFFLINE   ahilless

ahilless

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 2 posts
    • Time Online: 56m

Posted 18 April 2012 - 21:10

Na początku, jako że jest to mój pierwszy post, chciałbym się przywitać.

Mój problem jest bardzo podobny do problemu Erin. Na wyświetlaczu mojego Arc'a pojawiła się zółta plamka (lewy górny róg). Plamka jest w miejscu, gdzie telefon w czasie użytkowania się nagrzewa. Plamka przy "zimnym" telefonie jest jaśniejsza, po nagrzaniu wyraźnie ciemnieje (kolor pomarańczowo - brązowy). Telefon mam zamiar oddać do naprawy gwarancyjnej i w związku z tym mam pytanie - lepiej bezpośrednio zgłosić się do w-support czy też załatwiać to przez sklep, w którym kupiłem telefon (w tym przypadku salon Plusa). Czy da się jakoś zabezpieczyć przed nieuczciwym pracownikiem serwisu? (naczytałem się o wrzucaniu telefonów do szklanki z wodą w serwisie i mówieniu o winie użytkownika)

Z góry dziękuje za odpowiedzi i proszę o wszelkie rady/wskazówki.

Attached Files


  • 0

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,140 posts
    • Time Online: 565d 18h 19m

Posted 18 April 2012 - 21:37

Właściwie nie ma znaczenia gdzie oddasz. Możesz zamówić kuriera na stronie w-support (na ich koszt) - zawsze to będzie szybciej. W salonie też możesz oddać, tylko będziesz musiał poczekać aż odeślą do serwisu z którym podpisali umowę. Grunt, żeby telefon był niemodyfikowany i bez śladów zalania, karta gwarancyjna i paragon / faktura :)
  • 0

Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij


#3 OFFLINE   Erin

Erin

    Grand Master of Sony Mobile Knowledge

  • Junior Moderator
  • 477 posts
    • Time Online: 100d 6h 15m

Posted 19 April 2012 - 08:24

miejsce kształt kolor... przypomina mi się horror mojej Xperii ;( dokładnie identyczna sytuacja. Trzymam kciuki by wymienili bez mrugnięcia okiem.

po całym procesie, daj znać jak poszło.
  • 0

#4 OFFLINE   ahilless

ahilless

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 2 posts
    • Time Online: 56m

Posted 18 May 2012 - 17:22

I po naprawie :)

Telefon wysłałem 4 maja, naprawiony odebrałem od kuriera dzisiaj. W-support już chyba przyjął do wiadomości, że w Arc-u występuje wada podobna do Xperii S. Dostałem nowy przedni panel i (chyba) nowy wyświetlacz (w każdym razie nie ma przebarwień). Nie było żadnych telefonów, nikt nie chciał naprawiać tego na mój koszt. 2 tygodniowy czas oczekiwania wiązał się z brakiem części zamiennych.
Obecnie testuje telefon czy wciąż się nagrzewa.

Dzięki Jurij i Erin za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
  • 1


1 user(s) are reading this topic