[Rozwiązany] Czarny ekran, miga, włącza się logo...
#1 OFFLINE
Posted 06 February 2012 - 20:40
Mój Yari za niedługo będzie miał 2 lata. Ostatnio jak przekładałem kartę sim włączył się do loga i ekran migał w odstępach czasowych na czarno. W czym leży problem? Mam gwarancję do marca więc zapewne go oddam. Modowałem akustykę i menu mogą sie kapnąć (Play) Z resztą jeśli to wina taśmy to równoznacznie wgrają nowego softa... Z góry dziękuję za pomoc.
#2 OFFLINE
Posted 06 February 2012 - 20:45
#3 OFFLINE
Posted 06 February 2012 - 21:44
#4 OFFLINE
Posted 06 February 2012 - 22:05
_________________
Nawinięto z Xperii Neo V
#5 OFFLINE
Posted 07 February 2012 - 02:39
Witam
Mój Yari za niedługo będzie miał 2 lata. Ostatnio jak przekładałem kartę sim włączył się do loga i ekran migał w odstępach czasowych na czarno. W czym leży problem? Mam gwarancję do marca więc zapewne go oddam. Modowałem akustykę i menu mogą sie kapnąć (Play) Z resztą jeśli to wina taśmy to równoznacznie wgrają nowego softa... Z góry dziękuję za pomoc.
Migał w sensie pulsował na czarno czy np. jak rozsunąłes telefon to robił się czarny, jak zsunąłeś to wyświetlał obraz? Z resztą to tylko pytanie z ciekawości. Na 99% jest to usterka hardware, ale co konkretnie padło to Ci nie powiem czy taśma, czy ekran, czy coś na płycie. Trzeba by go obejrzeć, rozebrać etc. Ale skoro masz gwarancję, to już nie nasze zmartwienie. Wgraj stary soft + customizację PLAY, możesz potem zaktualizować telefon i oddaj na gwarancję opisując usterkę. Niech serwis się martwi
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service
Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij
#6 OFFLINE
Posted 07 February 2012 - 08:10
_________________
Nawinięto z Xperii Neo V
#7 OFFLINE
Posted 07 February 2012 - 13:10
Ale skoro kolega wymienił tylko kartę to jak mogła się uszkodzić taśma / ekran? Takie rzeczy bez powodu się nie dzieją.
Widać, że masz blade pojęcie o telefonach Wszystko się z czasem psuje i na to się nie ma wpływu. Dobrze, że teraz, a nie kilka dni po gwarancji W sliderach wszelkie ruchome elementy jak taśma flex się zużywają. Tak samo nigdy nie wiesz kiedy padnie Ci wyświetlacz, płyta główna, procesor zacznie się przegrzewać etc...
Jak to mawiają amerykanie:
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service
Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij
#8 OFFLINE
Posted 07 February 2012 - 13:22
#9 OFFLINE
Posted 07 February 2012 - 13:30
Widać, że masz blade pojęcie o telefonach Wszystko się z czasem psuje i na to się nie ma wpływu.
Co ma flex do poprawnego włączenia się telefonu ? Tutaj podstawą jest oprogramowanie i podzespoły na płycie z nim powiązane.
Logo się pokazuje, więc flex jest ok. Co innego gdy zaczął migać np po rozsunięciu slidera. Oczywiście masz gwarancje, możesz telefon oddać, ale pierwsze wrzuć na nowo soft SEUSem.
#10 OFFLINE
Posted 07 February 2012 - 14:04
#11 OFFLINE
Posted 07 February 2012 - 15:22
Ale jak jest najnowszy soft to SEUS nie wgrywa. Chyba, że nowa wersja ma opcję ponownego wgrania tego samego softa, bo jak śmigałem z W995 to nie dało rady wgrać tego samego.
Nie wiem czy to zależy od wersji SEUSa ? Ja wgrywałem ponownie najnowsze oprogramowanie SEUSem min do Satio, W715, C510, C905
#12 OFFLINE
Posted 07 February 2012 - 20:51
Co ma flex do poprawnego włączenia się telefonu ? Tutaj podstawą jest oprogramowanie i podzespoły na płycie z nim powiązane.
Logo się pokazuje, więc flex jest ok. Co innego gdy zaczął migać np po rozsunięciu slidera. Oczywiście masz gwarancje, możesz telefon oddać, ale pierwsze wrzuć na nowo soft SEUSem.
No no, taki wybitny serwisant i o takie rzeczy pyta? Podpowiem - bez sprawnego flexa żaden slider nie włączy się i nie będzie działał poprawnie. A to czy miga po zsunięciu / rozsunięciu nie zostało wyjaśnione przez autora tematu
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service
Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij
#13 OFFLINE
Posted 07 February 2012 - 21:07
No, ale czekamy na odpowiedź poszkodowanego kolegi
_________________
Nawinięto z Xperii Neo V
#14 OFFLINE
Posted 08 February 2012 - 19:17
#15 OFFLINE
Posted 08 February 2012 - 19:26
#16 OFFLINE
Posted 06 March 2012 - 18:01
Edited by Mareczek, 06 March 2012 - 18:03.
#17 OFFLINE
Posted 02 April 2012 - 21:13
Niedawno wrócił Yari z serwisu. Po dokładnych oględzinach stwierdziłem, że już wszystko naprawili. Więc jak wynikało z pisma: wymienili taśmę, oprogramowanie i fastport + tylną zaślepkę slidera i klawiaturę (o co nie prosiłem) a za następnym razem aparat. Yari jest cały czas używany a bateria jak już wcześniej wspomniałem rzekomo uszkodzona działa jak należy Ogółem czekałem koło miesiąca na sprawny telefon. Ehh serwisy... Z góry dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia.
#18 OFFLINE
Posted 02 April 2012 - 21:39
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service
Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij