.jar to tak naprawdę archiwum zip i aby się dostać do zawartości wystarczy że go wypakujesz. W środku znajdziesz różne pliczki.
zawsze będzie tam folder META-INF a w nim plik MANIFEST.MF
jest to zwykły plik tekstowy więc otwierasz notatnikiem lub alternatywą
przykład:
Manifest-Version: 1.0
Created-By: Superscape build system v.1.4.1
MicroEdition-Configuration: CLDC-1.0
MicroEdition-Profile: MIDP-1.0
MIDlet-Name:
Elder Scrolls - nazwa aplikacji
MIDlet-Version:
1.0.10 - wersja
MIDlet-Vendor:
Superscape - producent
MIDlet-Icon:
/icon.png - ścieżka do ikonki i jej nazwa
MIDlet-1: Elder Scrolls,/icon.png,
blt.Main plik startowy
W pliku tym masz podane który plik to ikonka podmieniasz ją lub edytujesz dowolnym programem graficznym.
Możesz też dokonać korekty nazwy i autora.
Zmienianie napisów np. w menu gry/aplikacji to już trudniejsza sprawa. Należy użyć specjalnych programów a jakich to zależy od konkretnego przypadku.
Często są one zawarte w plikach .class lub plikach tekstowych. Wtedy można uzyć programów np. class editor , class translator
Please Login or Register to see this Hidden Content
itp. do plików tekstowych notatnik lub alternatywa.
Gorzej jeżeli będą to niestandardowe pliki binarne. Wtedy to programy typu
Please Login or Register to see this Hidden Content
Please Login or Register to see this Hidden Content
Więcej info masz tu:
Please Login or Register to see this Hidden Content
Po edycji aby utworzyć z powrotem plik działający .jar pakujesz wszystko winrarem (ustawiając archiwum zip nie rar) ustawiając rozszerzenie .jar
Edited by zylka, 30 October 2011 - 12:54.