.jar to tak naprawdę archiwum zip i aby się dostać do zawartości wystarczy że go wypakujesz. W środku znajdziesz różne pliczki.
zawsze będzie tam folder META-INF a w nim plik MANIFEST.MF
jest to zwykły plik tekstowy więc otwierasz notatnikiem lub alternatywą
przykład:
Manifest-Version: 1.0
Created-By: Superscape build system v.1.4.1
MicroEdition-Configuration: CLDC-1.0
MicroEdition-Profile: MIDP-1.0
MIDlet-Name: 
Elder Scrolls - nazwa aplikacji
MIDlet-Version: 
1.0.10 - wersja
MIDlet-Vendor: 
Superscape - producent
MIDlet-Icon: 
/icon.png - ścieżka do ikonki i jej nazwa
MIDlet-1: Elder Scrolls,/icon.png,
blt.Main plik startowy
W pliku tym masz podane który plik to ikonka podmieniasz ją lub edytujesz dowolnym programem graficznym.
Możesz też dokonać korekty nazwy i autora.
Zmienianie napisów  np. w menu gry/aplikacji to już trudniejsza sprawa. Należy użyć specjalnych programów a jakich to zależy od konkretnego przypadku.
Często są one zawarte w plikach .class lub plikach tekstowych. Wtedy można uzyć programów np. class editor , class translator  
Please Login or Register to see this Hidden Content
  itp. do plików tekstowych notatnik lub alternatywa.
Gorzej jeżeli będą to niestandardowe pliki binarne. Wtedy to programy typu 
Please Login or Register to see this Hidden Content
  Please Login or Register to see this Hidden Content
 Więcej info masz tu: 
Please Login or Register to see this Hidden Content
 Po edycji aby utworzyć  z powrotem plik  działający .jar pakujesz wszystko winrarem (ustawiając archiwum zip nie rar) ustawiając rozszerzenie .jar
					
					
					
							Edited by zylka, 30 October 2011 - 12:54.