;K800 SW-R8BF003
;Advanced softkeys handling
;Add-on to AdvSoftkeys elf
;? UltraShot
;(p) michlantecuhtli
+44140000
131652a: 021C2B1C0020215E381C 014A904701E001BDD145
1316984: 3BF090F9021C3B1C211C301C C046014A904701E00DBDD145
1316aa0: 021C2B1C6F460020395E301C 014A904702E0FFFF17BDD145
1340620: 0DFA4745 49BDD145
1bdbd00: 00000000000000000000000000000000 021C2B1C0020215E381C0AE03B1C021C
1bdbd10: 00000000000000000000000000000000 211C301C05E0021C2B1C6F460020395E
1bdbd20: 00000000000000000000000000000000 301C01B5081C00F002F8011C01BDFEB5
1bdbd30: 00000000000000000000000000000000 071C1948164EB047002803D08569381C
1bdbd40: 00000000000000000000000000000000 A847FEBD381CFEBDB0B5051C104C1248
1bdbd50: 00000000000000000000000000000000 A047002803D10D4C281CA047B0BD071C
1bdbd60: 00000000000000000000000000000000 281CFC69A0470028F5D0281CB0BD00B5
1bdbd70: 00000000000000000000000000000000 002806D00068406808A1064B98470028
1bdbd80: 00000000000000000000000000000000 01D0002000BD012000BDFFFF0DFA4745
1bdbd90: 00000000000000000000000000000000 95CE3A4541A667446FBDD145536F6674
1bdbda0: 0000000000 6B65797300
W tej części znajdują się komentarze, czyli informacje na temat patcha, jakie jest jego zadanie, na jaki model telefonu i jaką wersję softa patch jest przeznaczony oraz informacja, kto jest autorem patcha. Tekst poprzedzony jest średnikami, tak więc nie jest brany pod uwage przez żadne programy.
Fragment oznaczony tym kolorem to "Base Addres", czyli baza patcha.
Część oznaczona tym kolorem to część, w której oryginalne wartości w mainie podmieniane są na nowe.
Rzeczy oznaczone kursywą to offsety, rzeczy nieoznaczone w żaden sposób oryginalne wartości w mainie, a rzeczy pogrubione to nowe wartości, które są wprowadzane do maina zamiast oryginalnych.
Tym kolorem oznaczona jest część, nazywana "Patch Body". Jest to część, która używa wolnych miejsc w mainie, które są na samym jego końcu. Do tego miejsca odwołują się jump adresy.*
*Jump adresy to ciąg ośmiu znaków, zakończonych na 44/45 (a w przypadku A2 są to 11/12). Są one odwrócone bajtami (czyli po dwa znaki, gdyż jest to system szesnastkowy [gdzie dwa znaki oznaczają jeden bajt] ). Tak więc 01BDD145 odwołuje się do 45D1BD01 - i odejmujemy od tego jeszcze "1", aby znać rzeczywiste miejsce, do którego odwołuje się jump - tak więc jump 01BDD145 odwołuje się do 45D1BD00.