←  Hazel

Sony.yt - International Sony Forum

»

Co wymienią w telefonie w ramach gwarancji ?

Locked

faflak's Photo faflak 21 Sep 2013

Witam :)
Za parę groszy nabyłem kolejnego se hazel na gwarancji z kompletem dokumentów i dowodem zakupu w telefonie jest do wymiany taśma lcd ;) czy serwis wymieni też elementy obudowy ? pytam ponieważ już daaawno nie korzystałem z autoryzowanych napraw a lat sporo w tył jak oddawałem sagema to za każdym razem przychodził w nowej obudowie :)
Czy mogę liczyć, że podłożą nowe części obudowy typu klapka panel front ?
Pytanie to kieruje do osób które miały zaszczyt oddać swojego se na gwarancyjna naprawą
Quote

timmi's Photo timmi 21 Sep 2013

Być może dadzą ci nawet jakąś xperie, bo wątpię żeby mieli części do hazela teraz ja bym spróbował oddać być może wyjdziesz lepiej niż myślałeś.
Edited by timmi, 21 September 2013 - 21:49.
Quote

Invar's Photo Invar 21 Sep 2013

Części muszą mieć :) Miałem praktyki w serwisie komórkowym i tak praktycznie mieli części do telefonów które już dawno nie produkują. Oczywiście wymienić muszą, pewnie będzie długi okres oczekiwania z powodu wieku telefonu. Będą ściągać części.
Quote

bartq92's Photo bartq92 22 Sep 2013

Eee tam, oryginalne części do Hazela są dobrze dostępne na serwisach... timmi nie wymyślaj bajek o nowej xperii za hazela :D
Jak oddasz na gwarancję, dopisz dodatkowo nadzwyczajne zużycie elementów obudowy, a może się uda :)
Quote

Jurij's Photo Jurij 22 Sep 2013

Opisz po prostu wszystkie usterki dokładnie i oddawaj do skutku. Ja miałem ciekawy przypadek z C702, bo oprócz standardowych usterek, ścierających się rogów i tak dalej zgłosiłem też brak uchwytu na smycz. Miałem do niego przywiązaną smyczkę i raz gdy wyciągałem go z kieszeni za smycz, uchwyt odleciał... Wymienili cały element wraz z przednią obudową i telefon był jak nowy :) Ale sęk w tym, żeby to wszystko dokładnie opisać.
Quote

faflak's Photo faflak 22 Sep 2013

opisze wszystko dokładnie tylko żeby się wyrobili bo gwarancje mam do 26.10.13r boje się. że go przytrzymają do końca gwarancji nic nie zrobią i odeśla :( a jak myślicie co powiedzieli by na taki stan telefonu ?

Attached Files

Quote

sonyman's Photo sonyman 22 Sep 2013

Wazne zebys odniosł do punktu przed wygasnieciem gwarancji, jak zaniesiesz 26 musza przyjac i naprawic, chyba ze wymigaja sie jakos ingerencja w telefon, ale przyjac musza.
Quote

faflak's Photo faflak 22 Sep 2013

Wysłałem maile z zapytaniami o naprawę W-suuport we Wrocławiu i do Warszawy ciekawe co odpiszą duży plus darmowy kurier DHL
Quote

Jurij's Photo Jurij 23 Sep 2013

Taki stan telefonu oznacza, że ktoś już ingerował w telefon, a to oznacza utratę gwarancji. Telefon musi być poskładany, a śrubki nie tknięte. To naprawdę widać, czy ktoś grzebał w telefonie, czy nie ;)
Quote

faflak's Photo faflak 23 Sep 2013

no właśnie w tym co dałem foto absolutnie nikt nie majstrował hazel tak ma ze te cztery śrubki sie odkręcają - taka wada :) dlatego dałem to foto w mailu do supportu ale oni maja 48h na odpowiedz , wiec dzisiaj po wielu próbach udało mi sie dodzwonic i doskonale wiedza, że takie coś się dzieje ale osoba która odebrała nie może potwierdzić ani zaprzeczyć czy gwarancja zostanie uznana dopiero po oględzinach. Tu właśnie pojawia się mój dylemat czy wysyłać takiego jak jest , czy wsadzić na wpół żywa oryginalna taśmę, złożyć do kupy ,wkleic nową klawę funkcyjna i dopiero wysłac ... na każdy wariant jestem przygotowany :) pozostaje czekać na maila od W-support Wrocław w ostateczności sam włożę nową taśmę i po krzyku
_____________________________________________________________________________________________________
Jutro fona zabierze kurier w takim stanie jak na foto zobaczymy czy rozmowa telefoniczna pokryje sie z praktyka oczywiscie napisze co i jak
_____________________________________________________________________________________________________
Hmm nie śpieszą się nawet z wprowadzeniem nr imei do ewidencji ... dziś o 10_32 kurier dostarczył paczkę i echo, nawet nie ma statusu : przyjęto do naprawy :(

not found: Noo tak to właśnie wygląda, ja już ponad 2 tygodnie czekam na kokosa co go wysłałem na gwarę :)

W telefonie wykonano naprawę mechaniczną. Wgrano nowe oprogramowanie, wykonano wszystkie testy. Parametry telefonu są zgodne ze specyfikacją producenta.
W telefonie założono plombę, której naruszenie grozi odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Przed pierwszym uruchomieniem telefonu proszę usunąć naklejki z numerem przypadku serwisowego, które znajdują się na dołączonych akcesoriach.
Zgłaszana wada polegająca na ruchomym przegubie mieści się w ustalonym przez producenta zakresie tolerancji.
Czyszczenie kanału dźwiękowego
Szanowny Kliencie, Zgodnie z informacjami zawartymi w instrukcji obsługi produktu zaleca się używanie oraz przechowawanie urządzenia w miejscu czystym i wolnym od pyłów i kurzu. Przechowywanie aparatu w miejscach o nadmiernym zapyleniu bądź zabrudzeniu może doprowadzić do jego uszkodzenia.
Bateria jest uszkodzona, nie została wymieniona na nową ponieważ jest ona po gwarancji. Informujemy, że akcesoria są objęte 12 miesięczną gwarancją liczoną od daty zakupu. Uszkodzona bateria może powodować wyłączanie się telefonu w okresie zwiększonego poboru prądu, np. podczas wykonywania połączeń, korzystania z aplikacji, i.t.p. Prosimy o wymianę baterii we własnym zakresie na oryginalny produkt Sony Ericssona
czekam na fona :)
Edited by faflak, 03 October 2013 - 08:19.
Quote

faflak's Photo faflak 04 Oct 2013

Dziś przyszedł hazel niestety wymienili tylko taśmę widoczne na foto uszkodzenia musiałem sam usunać :) standardowo aktualizacja do RFCA064 jeden mały byk mianowicie nie dokręcona śrubka pod zaslepką maskującą slider ale to pikuś ;) 33pln zaoszczędzona na wymianie taśmy . Ogólnie to jestem zadowolony z usługi i wbrew kiepskim opiniom szerzącym sie po sieci polecam serwis W-support we Wrocławiu daje Lajka :)
Zamykam
Quote
Locked