[Rozwiązany] Sim-lok orange problem z kodem
tomo2707
16 May 2013
Witam od 3 dni mam Xperie J z salonu Orange. również za pośrednictwem orange dostałem kod na zdjęcie sim-loka. Niestety kod nie działa ale zapewniają mnie że kod jest prawidłowy i jeśli nie działa to odsyłają mnie do głównego serwisu producenta.Niestety taki serwis jest ode mnie ze 100 km i chciałbym tego uniknąć.
Po wpisaniu kodu serwisowego wszedłem w menu SIM Lock i mam takie dane
[o] Network 0
[x] Network subnet 0
[x] Service provider 0
[x] Corporate 0
[x] SIM 0
z tego co czytałem gdzieś na forum Jeżeli przy NETWORK [x] lub [o] jest inna cyfra niż zero, wtedy można odblokować kodem.
teraz mam pytanie czy można jakoś zresetować te ustawienia czy coś zakombinować żebym po kodzie mógł zdjąć tego Sim-loka ? Pozdrawiam.
Po wpisaniu kodu serwisowego wszedłem w menu SIM Lock i mam takie dane
[o] Network 0
[x] Network subnet 0
[x] Service provider 0
[x] Corporate 0
[x] SIM 0
z tego co czytałem gdzieś na forum Jeżeli przy NETWORK [x] lub [o] jest inna cyfra niż zero, wtedy można odblokować kodem.
teraz mam pytanie czy można jakoś zresetować te ustawienia czy coś zakombinować żebym po kodzie mógł zdjąć tego Sim-loka ? Pozdrawiam.
bartq92
16 May 2013
Niestety wygląda to na zablokowany licznik, ile razy wpisałeś kod przesłany od orange? Telefon masz od nowości?
tomo2707
16 May 2013
tak telefon od nowosci. Nie liczylem ale z pięc może siedem razy. Czy to możliwe żeby licznik był zablokowany od nowości ?
Jurij
16 May 2013
Rzadko. Przeważnie telefony mają 5 prób wpisania kodu. Teraz zablokowałeś telefon na amen - reklamuj w Orange, jeśli będziesz miał szczęście to zrobią customizację za pomocą Emmy w centrum serwisowym. Powiedz że kod nie chciał się przyjąć i nie możesz go wpisać. A jak Ci odrzucą gwarancję, to telefonu będzie można używać tylko w sieci Orange.
tomo2707
16 May 2013
ja po wpisaniu kodu dzwonilem do biura obsługi z informacja że kod nie działa. Dostalem maila z działu technicznego że jeśli kod nie działa to mam się udać z telefonem do głownego salonu orange oddac go a oni wyśla go do serwisu producenta. Wiec mam nadzieje że już żadnych kłopotów nie bede miał. Myślałem że da sie jakimś sposobem wpisać ten kod. Dziekuje za informacje innego wyjścia nie mam jak udac się do głownego salonu orange.
Jurij
16 May 2013
Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony.yt poprzez PW.