[Rozwiązany] Xperia arc S - problem z krót...
Dominic
10 Apr 2013
Witam. Mam pewien problem. Mam Telefon SE Xperia ARC S Ogólnie sprawuje się dobrze, ale mam problemy z kodami premium czyli tymi np co polsat oferuje np o treści "POMOC" na jakiś krótki numer, albo np na stronach różne aktywacje po przez smsy. Telefon kupiłem zaraz jak wszedł jeden sklep oferował tylko tanio go i bez simlocka, więc go wziąłem, i była druga wersja z sim lockiem na Plusa, no i mimo że kupiłem odblokowany to Kody premium działają tylko w Plusie mimo iż używam go w playu a dokładnie używam PLAY ONLINE. Dodam równieżże telefon mam od roku.
Więc pytanie czy jest jakiś pomysł by to działało? Albo czy to wina tej wersji "Play Online" a np na ogólnej "PLAY" karcie by to działało. Korzystam z telefonu do internetu więc nie ma opcji bym zmieniał dostęp sieci więc prosiłbym o pomoc w kierunku sieci play.
Jurij: Przeniosłem do nowego tematu we właściwym dziale.
Edited by Jurij, 10 April 2013 - 21:02.
Więc pytanie czy jest jakiś pomysł by to działało? Albo czy to wina tej wersji "Play Online" a np na ogólnej "PLAY" karcie by to działało. Korzystam z telefonu do internetu więc nie ma opcji bym zmieniał dostęp sieci więc prosiłbym o pomoc w kierunku sieci play.
Jurij: Przeniosłem do nowego tematu we właściwym dziale.
Edited by Jurij, 10 April 2013 - 21:02.
Jurij
10 Apr 2013
To pytanie kieruj do Play a nie do nas. Jedno jest pewne - kody Plusa nie będą działać jeśli masz włożoną kartę sim Play. Możesz korzystać jedynie z kodów jakie oferuje sieć Play.
Dominic
29 Apr 2013
Nie chodziło mi o to by korzystać z PLAY ONLINE a KODY PREMIUM wysyłać jako PLUS raczej to absurd wiem nie posiadam wyjścia na 2 karty.
Chodzi mi tu właśnie o to czy to nie wina złego odkodowania (sim-locka)- telefonu, złej konfiguracji. O to czy da się to samemu naprawić?
Czy np. To wina sieci. Nie wiem czemu ale mam wrażenie że to wina chyba sim-locka, tak jak pisałem (może nie zrozumiale) ale ze na PLUSIE Kody te działają, ale nie wiem (w 100%) czy to już ustawienia samego PLUSA (karty/sieci) czy TELEFONU "spójnego" ** z tą siecią.
** "spójnego" - tak jak pisałem telefon pochodził ze sklepu ale z sieci PLUS i został odblokowany (nie wnikając czy to przez sklep, serwis se, czy plusa).
Więc dla pewności co mogę zrobić, pomysły?
Chodzi mi tu właśnie o to czy to nie wina złego odkodowania (sim-locka)- telefonu, złej konfiguracji. O to czy da się to samemu naprawić?
Czy np. To wina sieci. Nie wiem czemu ale mam wrażenie że to wina chyba sim-locka, tak jak pisałem (może nie zrozumiale) ale ze na PLUSIE Kody te działają, ale nie wiem (w 100%) czy to już ustawienia samego PLUSA (karty/sieci) czy TELEFONU "spójnego" ** z tą siecią.
** "spójnego" - tak jak pisałem telefon pochodził ze sklepu ale z sieci PLUS i został odblokowany (nie wnikając czy to przez sklep, serwis se, czy plusa).
Więc dla pewności co mogę zrobić, pomysły?
Jurij
29 Apr 2013
Gdybyś miał simlocka na Plusa, po włożeniu karty Play miałbyś błąd "no service" lub prośbę o włożenie właściwej karty sim. Chodzi Ci o te kody:
?
Dominic
03 May 2013
Tak o to
Przeczytałem wszystko co tam jest ale jakoś odszyfrować kombinacji nie mogę.
Przykładowo testując to na jednorazową aktywację konta na torrentach.
" Aby otrzymać kod dostępu wyślij sms na numer 79880 o treści 123
Usługa działa w sieciach operatorów: T-Mobile, Plus GSM, Orange, Play
(+ Sami Swoi, Heyah, Tak Tak, Simplus, Orange GO, POP i inne)
Właściciel serwisu: . Serwis sms obsługuje cashbill.pl.
Koszt przesłania wiadomości 9 zł netto (11,07 zł brutto). "
Powinienem zrobić jak?
Moje próby:
1) "START [123]" na numer 79880 - odebrana wiadomość - wiadomość niedostarczona
2) aktywacja usług START na numer 600 - odebrana wiadomość - "Twój sms nie został rozpoznany. Sprawdź treść o spróbuj jeszcze raz. Więcej o Prenumeratach na www.WOW.playmobile.pl"
3) START [79880] na numer 6000 - odebrana wiadomość - "Twój sms nie został rozpoznany. Sprawdź treść o spróbuj jeszcze raz. Więcej o Prenumeratach na www.WOW.playmobile.pl"
4) spróbowałem bez [ ] też bez rezultatów.
hmm gdzie popełniam błąd ?
Po za tym piszą coś o prenumeratach, a mi chodziło o te jednorazowe smsy ->
"Opłata jest jednorazowa.":
"Numeracja dla SMS-ów/MMS-ów Specjalnych
(x oznacza dowolny ciąg cyfr ? łącznie maksymalnie 6 cyfr):
70xx ? 79xx
80xx ? 85xx
90xx ? 925xx "
Edited by Dominic, 03 May 2013 - 14:30.
Przeczytałem wszystko co tam jest ale jakoś odszyfrować kombinacji nie mogę.
Przykładowo testując to na jednorazową aktywację konta na torrentach.
" Aby otrzymać kod dostępu wyślij sms na numer 79880 o treści 123
Usługa działa w sieciach operatorów: T-Mobile, Plus GSM, Orange, Play
(+ Sami Swoi, Heyah, Tak Tak, Simplus, Orange GO, POP i inne)
Właściciel serwisu: . Serwis sms obsługuje cashbill.pl.
Koszt przesłania wiadomości 9 zł netto (11,07 zł brutto). "
Powinienem zrobić jak?
Moje próby:
1) "START [123]" na numer 79880 - odebrana wiadomość - wiadomość niedostarczona
2) aktywacja usług START na numer 600 - odebrana wiadomość - "Twój sms nie został rozpoznany. Sprawdź treść o spróbuj jeszcze raz. Więcej o Prenumeratach na www.WOW.playmobile.pl"
3) START [79880] na numer 6000 - odebrana wiadomość - "Twój sms nie został rozpoznany. Sprawdź treść o spróbuj jeszcze raz. Więcej o Prenumeratach na www.WOW.playmobile.pl"
4) spróbowałem bez [ ] też bez rezultatów.
hmm gdzie popełniam błąd ?
Po za tym piszą coś o prenumeratach, a mi chodziło o te jednorazowe smsy ->
"Opłata jest jednorazowa.":
"Numeracja dla SMS-ów/MMS-ów Specjalnych
(x oznacza dowolny ciąg cyfr ? łącznie maksymalnie 6 cyfr):
70xx ? 79xx
80xx ? 85xx
90xx ? 925xx "
Edited by Dominic, 03 May 2013 - 14:30.
Jurij
03 May 2013
Serio?
Oj Handke, Handke, cóżeś temu narodowi uczynił...
1. Masz wpisać do smsa tylko:
i wysłać go na numer 79880...
Oj Handke, Handke, cóżeś temu narodowi uczynił...
1. Masz wpisać do smsa tylko:
123
i wysłać go na numer 79880...
Dominic
20 May 2013
Haha no dzięki żeś to powiedział ;P ohhhh handke handke
Problem rozwiązany! Z firmy PLAY zadzwonił ziomek i powiedział że dla PLAY ONLINE obecnie nie oferują wysyłania kodów premium.
Temat zamknięty.
Problem rozwiązany! Z firmy PLAY zadzwonił ziomek i powiedział że dla PLAY ONLINE obecnie nie oferują wysyłania kodów premium.
Temat zamknięty.
not found
20 May 2013
No to brawo
Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony.yt poprzez PW.
Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony.yt poprzez PW.