←  Live with Walkman

Sony.yt - International Sony Forum

»

[Rozwiązany] powrót z ICS na Gb-brand Orange

Zablokowany

RoosS - zdjęcie RoosS 02 lut 2013

Mam kilka pytań.
Jakiś czas temu wgrywałem flashtoolem niebrandowanego ics na mojego se, jednak chciałem wrócić do poprzedniej wersji czyli GB.W momencie wgrywania iCS tel stracił gwarancję-dodam że tel z Orange.Pytanie czy jak wgram brandowanego Gb flashtoolem to gwarancja wróci do mocy czy już przepadła na amen?Niestety jestem laikiem w tych sprawach stąd moje pytania.Czekam na info...
Odpowiedz

Goomowiec - zdjęcie Goomowiec 02 lut 2013

nic ci nie przepadnie, wgraj brandowanego gb i nikt się nie pozna że był zmieniany soft. chyba że odblokowałeś bootloader czy coś takiego
Odpowiedz

phillix - zdjęcie phillix 02 lut 2013

Jeżeli wgrałeś oryginalnego ICS'a ( bez żadnych modyfikacji ), to nadal masz gwarancję ;)
Nawet jak oprogramowanie jest niebrandowane, a oryginalne, to i tak masz dalej gwarancję.
Gwarancję tracisz wtedy jak własnoręcznie "grzebiesz" w telefonie, czyli modyfikujesz, rootujesz, odblokowywujesz bootloader.
Odpowiedz

RoosS - zdjęcie RoosS 02 lut 2013

Nie nie bootloader i root nie ruszane były.Informacje o telefonie mi pokazuje
Wersja systemu 4.0.4
Wersja jądra 2.6.32.9-perf
BuildUser@BuildHost#1
Numer kompilacji 4.1.B.0.587

to chyba jednak nieoryginalny soft??

Gdzie mogę znaleźć org soft ICS lub GB żebym był pewien co do niego?
Użytkownik RoosS edytował ten post 02 luty 2013 - 21:55
Odpowiedz

Jurij - zdjęcie Jurij 02 lut 2013

Jeżeli wgrałeś oryginalnego ICS'a ( bez żadnych modyfikacji ), to nadal masz gwarancję ;)
Nawet jak oprogramowanie jest niebrandowane, a oryginalne, to i tak masz dalej gwarancję.
Gwarancję tracisz wtedy jak własnoręcznie "grzebiesz" w telefonie, czyli modyfikujesz, rootujesz, odblokowywujesz bootloader.