Hazel-brak HD audio (AMR-WB) w Play
xof
09 sty 2013
Witam, zakupiłem ostatnio Hazela z brandem Plusa, próbowałem się połączyć w Play (zasięg macierzystej sieci na obu telefonach, tryb HSPA)-jednak nie działał kodek AMR-WB, który na 2. aparacie na pewno jest i działa.
Zrobiłem debranding - to samo, wgrałem soft Ery-to samo. Szukam teraz softu T-Mobile, który chwali się, że Hazel obsługuje HD audio w jego sieci, nie mogę jednak go znaleźć. W omniusie wpisywałem CDA T-Mobile 1235-4552 oraz 1252-4932 jakie znalazłem w sieci, jednak SEUS nie chce zmienić softu-bo niby jest już aktualny. Czy wpisuje złą wersję CDA w Omniusie (próbowałem R1A, R2A, R3A)? Czy może da się wgrać soft z polskiego T-Mobile (nie z Ery) tylko przez Omniusa? Jeśli ktoś posiada pliki tego softu pod Omniusa do T-Mobile prosiłbym o ich udostępnienie lub ewentualnie podanie kodów CDA wraz z wersją na tę sieć.
Wiem, że obsługa HD-Audio zależy niestety od brandu, ostatnio debrandowałem Galaxy ACE 2 - to samo, utrata możliwości łączenia w HD audio. Wina nie leży po stronie sieci - na początku myślełem, że obcinają pasmo do terminali na święta, żeby nie było problemów z połączeniami, jednak obsługa techniczna przeanalizowała logi - wina leży po stronie telefonu.
Zrobiłem debranding - to samo, wgrałem soft Ery-to samo. Szukam teraz softu T-Mobile, który chwali się, że Hazel obsługuje HD audio w jego sieci, nie mogę jednak go znaleźć. W omniusie wpisywałem CDA T-Mobile 1235-4552 oraz 1252-4932 jakie znalazłem w sieci, jednak SEUS nie chce zmienić softu-bo niby jest już aktualny. Czy wpisuje złą wersję CDA w Omniusie (próbowałem R1A, R2A, R3A)? Czy może da się wgrać soft z polskiego T-Mobile (nie z Ery) tylko przez Omniusa? Jeśli ktoś posiada pliki tego softu pod Omniusa do T-Mobile prosiłbym o ich udostępnienie lub ewentualnie podanie kodów CDA wraz z wersją na tę sieć.
Wiem, że obsługa HD-Audio zależy niestety od brandu, ostatnio debrandowałem Galaxy ACE 2 - to samo, utrata możliwości łączenia w HD audio. Wina nie leży po stronie sieci - na początku myślełem, że obcinają pasmo do terminali na święta, żeby nie było problemów z połączeniami, jednak obsługa techniczna przeanalizowała logi - wina leży po stronie telefonu.
adrian72411
29 cze 2013
mam ten sam problem przylaczam sie
znalazlem odp w omnius ustawiamy cda na R1A i 1244-4679
jest to soft ery t-mobile mialem kiedys po aktualizacji pewnie jak wróci z naprawy bd ten soft to wstawie cda ;d
Jurij: ort.
Użytkownik Jurij edytował ten post 29 czerwiec 2013 - 23:32
znalazlem odp w omnius ustawiamy cda na R1A i 1244-4679
jest to soft ery t-mobile mialem kiedys po aktualizacji pewnie jak wróci z naprawy bd ten soft to wstawie cda ;d
Jurij: ort.
Użytkownik Jurij edytował ten post 29 czerwiec 2013 - 23:32
Jurij
29 cze 2013
Co do softu T-Mobile, wystarczy wgrać dowolny starszy soft, to CDA, po flashu uruchomić telefon aż przejdzie pasek "proszę czekać" i zaktualizować telefon SUS'em czy PC Companionem
Scenic
30 cze 2013
Przeiez ta opcja hd audio jest z automatu wylączona i trzeba ją wlaczyc.
Tak mi sie wydaje
W menu są dwie opcje filtr halasu i clear voice[czysty glos]
Użytkownik Scenic edytował ten post 30 czerwiec 2013 - 07:14
Tak mi sie wydaje
W menu są dwie opcje filtr halasu i clear voice[czysty glos]
Użytkownik Scenic edytował ten post 30 czerwiec 2013 - 07:14