←  Xperia neo V

Sony.yt - International Sony Forum

»

Zmiana androida na 4.1.1 JB CM10

Lepos433's Photo Lepos433 29 Oct 2012

Witam, wiem że już tematów tego typu jest dużo ale chce wiedzieć jak to zrobić akurat w moim przypadku.

Wiec,mam telefon SE Xperia Neo V wersja androida 4.0.4 ICS (4.1.B.0.587)

I chodzi mi o zmianę mojego systemu na CM (CyanogenMod 10) 4.1.1 JB
Po prostu chce wiedzieć co mam robić krok po kroku.

Z góry dzięki za odpowiedź :)

not found: Witaj, post przeniosłem do właściwego działu, poprawiłem także pisownię :)
Edited by not found, 29 October 2012 - 20:48.
Quote

Lepos433's Photo Lepos433 29 Oct 2012

Niestety, ale ja jestem nieco zielony w tych tematach, wiec prosiłbym o rozbudowanie tych punktów np. Jak to zrobić i ewentualne jakies linki do plików itp. :3 Z góry dzięki
Quote

Lepos433's Photo Lepos433 29 Oct 2012

Aha ok, dzisiaj juz nie mam czasu ale jutro to zrobie i napisze czy sie udalo i przejdziemy dalej.
Quote

Lepos433's Photo Lepos433 30 Oct 2012

A da sie później po tej zmianie go zablokować spowrotem?
Quote

Lepos433's Photo Lepos433 30 Oct 2012

Aha ja zaraz sie zabieram za odblokowywanie.
Quote

jack79's Photo jack79 30 Oct 2012

Tyle że przy metodzie oficjalnej traci się bezpowrotnie klucze DRM a z tego korzysta np. TrackID
Quote

jack79's Photo jack79 30 Oct 2012

Na to jest proste lekarstwo. Odinstalować aplikacje i ponownie zapodać ją sobie z google play.


Tak ? Nawet nie wiedziałem, ale chyba kluczy DRM i tak się nie odzyska, ale skoro mówisz że tak można rozwiązać ten problem no to w porządku. Ja u siebie na szczęście odblokowałem testpointem
Quote

Lepos433's Photo Lepos433 30 Oct 2012