←  Xperia sola

Sony.yt - International Sony Forum

»

XPERIA SOLA - brak karty SIM

whipser's Photo whipser 14 Oct 2012

Hej :)
Błagam o pomoc! Mam nowy telefon z pracy - xperia sola i zgodnie z instrukcją: włożone sim (z Plusa ), ładowanie przez 30min. i włączamy telefon, a tu nie prosi o pin - już coś nie tak. Pokazuje się komunikat że "(brak usługi) brak karty sim". Nic nie daje resetowanie, dociskanie - po prostu karty sim nie wg telefonu ma i koniec. Co więcej, karta nie działa teraz w żadnym innym telefonie.
Wchodzę więc menu>ustawienia>lokalizacja i zabezpieczenia >ustaw blokadę karty sim. Blokada włączona, więc chcę wyłączyć wpisując pin, ale pokazuje się na dole że "Nie można zmienić stanu blokady karty SIM. Prawdopodobnie błędny kod SIM. ". Kod sim jest jak najbardziej poprawny, zapewniam.
Próba z inną kartą sim dała te same rezultaty, ale tamta działa w innych telefonach.
Co się dzieje? Co robić? Służbowy telefon a już zepsuty!
BŁAGAM O POMOC! :)

not found: Witaj na forum :) Temat przeniosłem do właściwego działu.
Edited by not found, 14 October 2012 - 16:01.
Quote

not found's Photo not found 14 Oct 2012

Bez względu na to jaką kartę wkładasz, telefon jej nie czyta?
Quote

whipser's Photo whipser 14 Oct 2012

tak :/
Quote

Jurij's Photo Jurij 14 Oct 2012

Na pewno wkładasz kartę sim tak jak w instrukcji: http://sony.yt/topic...rukcja-obsługi/ ? Widziałem na allegro przypadek nowej Xperii U uszkodzonej w ten sposób, że właścicielka wsadziła kartę sim do slotu kart microSD i tym samym uszkodziła telefon...

Quote

vad3r's Photo vad3r 14 Oct 2012

A ja raz włożyłem micro SD do slotu SIM, na szczęście nic się nie stało :D

Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Quote

whipser's Photo whipser 15 Oct 2012

nie no, umiem włożyć kartę sim, spokojnie ;) mam zamiar iść do plusa i sprawdzić czy to nie przez kartę
Quote

Jurij's Photo Jurij 15 Oct 2012

To też nie zaszkodzi, powinni wymienić od ręki kartę ze względu na jej wadę. A co do telefonu, to ja bym się nie bawił tylko powiedział szefowi że nie działa i trzeba oddać na gwarancję i tyle. Skoro to jest nowy telefon, a producent udziela dwuletniej gwarancji, to wszelkie tego typu usterki należy kierować właśnie do niego ;)
Quote