Sony - druga najbardziej renomowana marka...
Jurij
06 Jul 2012
Każdego roku Instytut Reputacji (Reputation Institute) przeprowadza badanie, którego celem jest wyłonienie największych na świecie firm o globalnym zasięgu, które cieszą się wśród ludzi największą reputacją. Badanie reputacji RepTrak100 zostało także przeprowadzone w styczniu i lutym 2012 roku na grupie 47 000 ludzi w 15 krajach świata. Wyniki tego badania są wyjątkowo dobre dla firmy Sony:
Firma Sony zajęła w nim zaszczytne drugie miejsce i ustąpiła miejsca jedynie marce BMW. Natomiast wyprzedzone zostały takie giganty jak Apple, Google, Microsoft, Volkswagen czy Canon. Jest to także awans firmy Sony z miejsca szóstego, które japoński koncern zajął w 2011 roku.
Ocena oparta była na postrzeganiu przez konsumentów kluczowych wskaźników (gdzie 100% to ocena maksymalna):
*13/gallery_2_13_23680.jpg
Firma Sony zajęła w nim zaszczytne drugie miejsce i ustąpiła miejsca jedynie marce BMW. Natomiast wyprzedzone zostały takie giganty jak Apple, Google, Microsoft, Volkswagen czy Canon. Jest to także awans firmy Sony z miejsca szóstego, które japoński koncern zajął w 2011 roku.
Ocena oparta była na postrzeganiu przez konsumentów kluczowych wskaźników (gdzie 100% to ocena maksymalna):
- produkty/ usługi (80%)
- innowacyjność (75%)
- miejsce pracy (72%)
- zarządzanie (73%)
- postawa społeczna (70%)
- postawa lidera (75%)
- wydolność finansowa (77%)
Instytut Reputacji określił osiągnięcia firmy Sony we wszystkich wymienionych wyżej kategoriach jako wybitne. Pozostaje pogratulować firmie Sony tak zaszczytnego wyróżnienia i życzyć jej dalszych sukcesów w podbijaniu serc konsumentów
Źródło: Instytut Reputacji