←  Others | Pozostali

Sony.yt - International Sony Forum

»

[Rozwiązany] Słuchawka bt jabra bt2045 pro...

Zablokowany

timmi - zdjęcie timmi 26 kwi 2012

Witam mój ojciec ma problem ze słuchawką bt miał połączoną ją z nokią E52 oddał na gwarancję telefon ,po powrocie już nie łączy.Oddałem na gwarancję słuchawkę i u kogoś niby działała.Żaden z moim telefonów np.c902 6310 też nie wyszukuje.Czy jest możliwość zresetowania albo coś ?
Odpowiedz

Jurij - zdjęcie Jurij 26 kwi 2012

Instrukcja się kłania:

Please Login or Register to see this Hidden Content

:)

Procedura parowania:

Ręcznie przełącz zestaw słuchawkowy w tryb parowania
Jeżeli próba połączenia zakończy się niepowodzeniem, ustaw zestaw słuchawkowy w tryb łączenia ręcznie. Upewnij się, że zestaw słuchawkowy jest wyłączony. Naciśnij i przytrzymaj przycisk odbierania/kończenia przez około 5 sekund, aż wskaźnik LED zacznie świecić ciągle. Wcześniej wskaźnik LED będzie migał ? przycisk należy przytrzymywać, aż wskaźnik zacznie świecić ciągle. Następnie powtórz powyższe czynności 2 i 3.

2. Ustaw telefon tak, aby wykrył zestaw słuchawkowy
Jabra BT2045
- Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w instrukcji telefonu.
Najpierw upewnij się, że obsługa Bluetooth? w telefonie została
włączona. Następnie ustaw telefon tak, aby wykrył zestaw słuchawkowy.
Zwykle wymaga to przejścia do menu ?ustawienia?, ?połączenie? lub ?Bluetooth?? w telefonie i wybrania opcji ?wykryj? lub ?dodaj? urządzenie.*

3. Zestaw słuchawkowy Jabra BT2045 zostanie wykryty
przez telefon
- Zestaw słuchawkowy zostanie wykryty przez telefon pod nazwą ?BT2045?. Na telefonie zostanie wyświetlone zapytanie, czy chcesz połączyć go z zestawem słuchawkowym. Potwierdź, naciskając ?Tak? lub ?OK? w telefonie i wprowadź kod dostępu lub PIN = 0000 (4 zera), jeśli jest wymagany. Po zakończeniu łączenia na telefonie zostaną wyświetlone odpowiednie informacje.

Odpowiedz

timmi - zdjęcie timmi 26 kwi 2012

Działa dzięki.
Odpowiedz

Jurij - zdjęcie Jurij 26 kwi 2012

Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony.yt poprzez PW.
Odpowiedz
Zablokowany