[Rozwiązany] Czarny ekran, miga, włącza si...
Mareczek
06 Feb 2012
Mój Yari za niedługo będzie miał 2 lata. Ostatnio jak przekładałem kartę sim włączył się do loga i ekran migał w odstępach czasowych na czarno. W czym leży problem? Mam gwarancję do marca więc zapewne go oddam. Modowałem akustykę i menu mogą sie kapnąć (Play) Z resztą jeśli to wina taśmy to równoznacznie wgrają nowego softa... Z góry dziękuję za pomoc.
danielus2009
06 Feb 2012
phillix
06 Feb 2012
_________________
Nawinięto z Xperii Neo V
Jurij
07 Feb 2012
Witam
Mój Yari za niedługo będzie miał 2 lata. Ostatnio jak przekładałem kartę sim włączył się do loga i ekran migał w odstępach czasowych na czarno. W czym leży problem? Mam gwarancję do marca więc zapewne go oddam. Modowałem akustykę i menu mogą sie kapnąć (Play) Z resztą jeśli to wina taśmy to równoznacznie wgrają nowego softa... Z góry dziękuję za pomoc.
Migał w sensie pulsował na czarno czy np. jak rozsunąłes telefon to robił się czarny, jak zsunąłeś to wyświetlał obraz? Z resztą to tylko pytanie z ciekawości. Na 99% jest to usterka hardware, ale co konkretnie padło to Ci nie powiem czy taśma, czy ekran, czy coś na płycie. Trzeba by go obejrzeć, rozebrać etc. Ale skoro masz gwarancję, to już nie nasze zmartwienie. Wgraj stary soft + customizację PLAY, możesz potem zaktualizować telefon i oddaj na gwarancję opisując usterkę. Niech serwis się martwi
phillix
07 Feb 2012
_________________
Nawinięto z Xperii Neo V
Jurij
07 Feb 2012
Ale skoro kolega wymienił tylko kartę to jak mogła się uszkodzić taśma / ekran? Takie rzeczy bez powodu się nie dzieją.
Widać, że masz blade pojęcie o telefonach Wszystko się z czasem psuje i na to się nie ma wpływu. Dobrze, że teraz, a nie kilka dni po gwarancji W sliderach wszelkie ruchome elementy jak taśma flex się zużywają. Tak samo nigdy nie wiesz kiedy padnie Ci wyświetlacz, płyta główna, procesor zacznie się przegrzewać etc...
Jak to mawiają amerykanie:
phillix
07 Feb 2012
bartq92
07 Feb 2012
Widać, że masz blade pojęcie o telefonach Wszystko się z czasem psuje i na to się nie ma wpływu.
Co ma flex do poprawnego włączenia się telefonu ? Tutaj podstawą jest oprogramowanie i podzespoły na płycie z nim powiązane.
Logo się pokazuje, więc flex jest ok. Co innego gdy zaczął migać np po rozsunięciu slidera. Oczywiście masz gwarancje, możesz telefon oddać, ale pierwsze wrzuć na nowo soft SEUSem.
phillix
07 Feb 2012
bartq92
07 Feb 2012
Ale jak jest najnowszy soft to SEUS nie wgrywa. Chyba, że nowa wersja ma opcję ponownego wgrania tego samego softa, bo jak śmigałem z W995 to nie dało rady wgrać tego samego.
Nie wiem czy to zależy od wersji SEUSa ? Ja wgrywałem ponownie najnowsze oprogramowanie SEUSem min do Satio, W715, C510, C905
Jurij
07 Feb 2012
Co ma flex do poprawnego włączenia się telefonu ? Tutaj podstawą jest oprogramowanie i podzespoły na płycie z nim powiązane.
Logo się pokazuje, więc flex jest ok. Co innego gdy zaczął migać np po rozsunięciu slidera. Oczywiście masz gwarancje, możesz telefon oddać, ale pierwsze wrzuć na nowo soft SEUSem.
No no, taki wybitny serwisant i o takie rzeczy pyta? Podpowiem - bez sprawnego flexa żaden slider nie włączy się i nie będzie działał poprawnie. A to czy miga po zsunięciu / rozsunięciu nie zostało wyjaśnione przez autora tematu
phillix
07 Feb 2012
No, ale czekamy na odpowiedź poszkodowanego kolegi
_________________
Nawinięto z Xperii Neo V
Mareczek
08 Feb 2012
bartq92
08 Feb 2012
Mareczek
06 Mar 2012
Edited by Mareczek, 06 March 2012 - 18:03.
Mareczek
02 Apr 2012
Niedawno wrócił Yari z serwisu. Po dokładnych oględzinach stwierdziłem, że już wszystko naprawili. Więc jak wynikało z pisma: wymienili taśmę, oprogramowanie i fastport + tylną zaślepkę slidera i klawiaturę (o co nie prosiłem) a za następnym razem aparat. Yari jest cały czas używany a bateria jak już wcześniej wspomniałem rzekomo uszkodzona działa jak należy Ogółem czekałem koło miesiąca na sprawny telefon. Ehh serwisy... Z góry dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia.