Jako, że miałem k770i i strasznie zainteresował mnie Flash Lite, a dokładnie tapety, wyświetlające tytuł, artystę i album aktualnie odtwarzanej piosenki

Zaznaczam, że nie jestem autorem, przetłumaczyłem to z angielskiego poradnika. Przetestowałem i naprawdę działa.
Screeny mojego autorstwa!
Zaczynamy:
Potrzebny jest nam program Macromedia Flash 8 (lub nowsza wersja, Adobe Flash 9);
Tapeta, do której chcemy dodać wyświetlanie piosenki.
1. Otwieramy program, tworzymy nowy dokument o rozdzielczości 240x320.
2. W panelu na dole, pokazanym na screenie poniżej klikamy Settings

3. Ustawiamy w polu "Version" "Flash Lite 1.1". Oprócz tego w polu JPEG Quality ustawiamy "100".

4. Klikamy na pierwszej warstwie, "Layer 1".

5. Naciskamy "CTRL + R" i wybieramy tapetę, którą chcemy mieć za tło.
6. Tworzymy nową warstwę.

7. Teraz robimy wszystko tak jak na screenie:
- przechodzimy na "Layer 2"
- wybieramy narzędzie tekstu
- wyznaczamy nim zakres pola tekstowego
- typ pola tekstowego ustawiamy na Dynamic Text
- w polu "VAR:" na dolnym panelu wpisujemy TITLE

8. Na tej samej warstwie robimy wszystko jeszcze dwa razy, z tym że ustawiamy VAR: nowych pól tekstowych na ARTIST, a później na ALBUM.
9. Nad dolnym panelem jest do rozwinięcia pole Actions - klikamy na nie. Oczywiście mamy być na drugiej warstwie.
10. Mając zaznaczoną drugą warstwę, w polu "actions" powinna być możliwość pisania. Jeśli jej nie ma to zaznaczamy pierwszą klatkę animacji na drugiej warstwie

loadVariables("MP:",_root);
fscommand2 ("MP:", "TITLE");
fscommand2 ("MP:", "ARTIST");
fscommand2 ("MP:", "ALBUM");
Powinno to wyglądać tak:

11. Na linii czasu będąc na pierwszej warstwie, wybieramy drugą klatkę (pustą) i naciskamy F5. To samo robimy na drugiej warstwie. Jest to bardzo ważne!
12. Naciskamy CTRL+S i zapisujemy plik gdziekolwiek chcemy. Następnie na panelu properties klikamy przycisk Settings przy Publish. W nowo otwartym oknie klikamy Publish.


12. Plik o nazwie wpisanej przy zapisywaniu pliku, znajdzie się w tym samym miejscu co projekt i będzie w formacie .swf. Wgrywamy do fona i sprawdzamy, czy widać tytuł przy odtwarzaniu piosenki

Mam nadzieję, że to wam się przyda.
Edited by not found, 07 April 2012 - 09:05.
: literówki :)