Jump to content


Photo

[Rozwiązany] Debranding i modyfikacje - pomoc.


  • This topic is locked This topic is locked
14 replies to this topic

#1 OFFLINE   dziara76

dziara76

    Thirst for Knowledge Member of Sony.yt Community

  • User
  • 57 posts
    • Time Online: 3d 5h 18m

Posted 20 April 2012 - 06:26

Witam Serdecznie Wszystkich posiadaczy se Hazela. Jestem posiadaczem jego od wczoraj.Dziś kupuje kabel usb i chciałbym uaktualnić firmware na najnowszy a posiadam wersje 061 a wiem ze jest 064. Poza tym chce się pozbyć tego piekielnego logo orange. Jak również możliwie jak najbardziej poprawić funkcjonalność telefonu i jego modding. Stad moja Wielka Prośba do WSZYSTKICH.. Czy mógłby ktoś życzliwy podać linki do konkretnych opisów zrozumiałych krok po kroku jak sflashować telefon potem jak się wgrywa patche i moduje telefon.Jakieś poradniki.Jak również potrzebne programy i same paczki z firmware najnowszym itd. Będę Strasznie Wdzięczny gdyż jestem laikiem co do se... Z góry Pięknie Dziękuje za zrozumienie i Przepraszam za kłopot.Serdecznie Pozdrawiam

not found: Witaj na forum :) Zmieniłem nazwę tematu, żeby bardziej sugerowała twój problem. Poprawiłem też literówki.

Edited by not found, 20 April 2012 - 08:24.

  • 0

#2 OFFLINE   bartq92

bartq92

    Squire of Sony Majesty

  • User
  • 1,812 posts
    • Time Online: 76d 13h 42m

Posted 20 April 2012 - 07:41

Debranding Hazela :
http://sony.yt/index...randing-hazela/

Modyfikacje :
http://sony.yt/index...yfikacje-hazel/

Patchowanie:
http://sony.yt/index...db3350-w-javie/
  • 0

#3 OFFLINE   dziara76

dziara76

    Thirst for Knowledge Member of Sony.yt Community

  • User
  • 57 posts
    • Time Online: 3d 5h 18m

Posted 20 April 2012 - 09:50