Jump to content


Photo

Ciche odtwarzanie


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 OFFLINE   Slesz

Slesz

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 3 posts
    • Time Online: 4h 31m

Posted 19 March 2012 - 00:28

Witam, chciałem się zapytać czy istnieje sposób, aby telefon na słuchawkach odtwarzał muzykę dużo głośniej niż to jest fabrycznie ustawione? Dla mnie jest to stanowczo za cicho, jak jest większy hałas dookoła to nic nie słychać :) Przyznam się, że jestem zielony w tej sprawie i chciałbym żeby mnie ktoś pokierował, aby czasami nic nie spartaczyć z telefonem :)
  • 0

#2 OFFLINE   timmi

timmi

    Brilliant Personage of Sony.yt Community

  • User
  • 871 posts
    • Time Online: 59d 5h 20m

Posted 19 March 2012 - 07:40

Zobacz na innych słuchawkach np. hpm - 70 ale pewnie to nic nie da.W korektorze możesz pogrzebać w ustawieniach walkmana.Najlepszym wyjściem z tego będzie dogranie akustyki ale stracisz gwarancje chyba,że ci nie zależy na niej.
  • 0

#3 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,111 posts
    • Time Online: 564d 19h 15m

Posted 19 March 2012 - 11:56

Tu masz opisane jak wgrać akustykę na słuchawki od innego modelu: http://sony.yt/index...ndpost__p__1038 :) A gdyby to było mało, w dziale z poradnikami jest poradnik jak samemu edytować akustykę wbxml :)
  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | ?????? Sony Ericsson O?????

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#4 OFFLINE   Slesz

Slesz

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 3 posts
    • Time Online: 4h 31m

Posted 19 March 2012 - 17:34