Jump to content


Photo

[Rozwiązany] Jak zrootować XPERIA M2 4.4.4 18.3.1.C.1.13


  • This topic is locked This topic is locked
7 replies to this topic

#1 OFFLINE   nmichalak9

nmichalak9

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 4 posts
    • Time Online: 4h 3m

Posted 19 February 2015 - 18:35

Witam 

Jestem zielony w sprawach rootowania telefonów, ale chcę zrootowac swoją Xperie M2 4.4.4  (18.3.1.C.1.13). Szukałem po internecie i nie mogłem znalezć polskiego poradnika. Proszę o pomoc i z góry dziękuje ;)


  • 0

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,116 posts
    • Time Online: 564d 20h 32m

Posted 19 February 2015 - 20:08

Witaj,

 

A próbowałeś tego: http://sony.yt/topic...444/#entry43814? Jeśli to nie zadziała, to zostaje tylko wgranie starego firmware w całości 18_0_C_1_13 , potem root towelrootem i aktualizacja firmware przez OTA (nie po kabelku tylko z poziomu aplikacji do aktualizacji w  telefonie).


  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | ?????? Sony Ericsson O?????

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#3 OFFLINE   nmichalak9

nmichalak9

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 4 posts
    • Time Online: 4h 3m

Posted 19 February 2015 - 20:33

Widziałem ten temat, ale nie potrafię zmienić formatu pliku z ".sin" do ".ftf" bo flashtool nie znajduje pliku w formacie .sin
Jakbyś mógł to podeślij mi wszystkie potrzebne pliki w formacie ".ftf" . Byłbym bardzo wdzięczny ^_^


  • 0

#4 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,116 posts
    • Time Online: 564d 20h 32m

Posted 19 February 2015 - 20:37

Przecież instrukcja jest w poradniku do Flashtoola: http://sony.yt/topic...stemem-android/ .


  • 0