Jump to content


Photo

Satio U1i - migająca czerwona dioda


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 OFFLINE   ViP3R

ViP3R

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 2 posts
    • Time Online: 5h 24m

Posted 28 September 2013 - 23:10

Witam.
Na wstępie chciałbym prosić o wyrozumiałość, gdyż jestem całkowicie zielony w temacie.
Starałem się szukać w google i na tym forum niezbędnych informacji, jednak z marnym (jak na razie) skutkiem.
Od około 4 lat jestem posiadaczem telefonu jak w temacie.
Klika dni temu odmówił posłuszeństwa.
Po podłączeniu ładowarki świeci się czerwona dioda, po pewnym czasie gaśnie i zaczyna migać (chyba 10 razy).
System nie był modyfikowany.
Na tym forum wyczytałem, że telefon posiada procesor S1 OMAP3430. W internecie znalazłem natomiast informację o ARM Cortex-A8.
Telefon jest więc na platformie A2? Jeśli tak to mam postępować z instrukcją ?
Nie chciałbym na początku niczego zmieniać a dowiedzieć się w czym jest problem.
Pozdrawiam.
  • 0

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,116 posts
    • Time Online: 564d 20h 32m

Posted 29 September 2013 - 00:20

Telefon jest na platformie S1 OPEN i nie ma do niego darmowego flashera. Jeśli posiadasz internet 2mbps lub szybszy i windowsa viste lub nowszy, odezwij się do mnie na GG: 1793684 lub czat skype: gen.jurij - zrobimy bezpłatną identyfikację, sprawdzimy log i dowiemy się jaki masz loader aid. Możesz także udać się do pobliskiego serwisu, jeśli masz takowy zaufany w okolicy, to Ci sprawdzą telefon.
  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | ?????? Sony Ericsson O?????

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#3 OFFLINE   ViP3R

ViP3R

    Freshly registered FAQ reader

  • User
  • 2 posts
    • Time Online: 5h 24m