Jump to content


Photo

Co wymienią w telefonie w ramach gwarancji ?


  • This topic is locked This topic is locked
10 replies to this topic

#1 OFFLINE   faflak

faflak

    Moderator

  • Moderator
  • 1,031 posts
    • Time Online: 81d 22h 13m

Posted 21 September 2013 - 18:54

Witam :)
Za parę groszy nabyłem kolejnego se hazel na gwarancji z kompletem dokumentów i dowodem zakupu w telefonie jest do wymiany taśma lcd ;) czy serwis wymieni też elementy obudowy ? pytam ponieważ już daaawno nie korzystałem z autoryzowanych napraw a lat sporo w tył jak oddawałem sagema to za każdym razem przychodził w nowej obudowie :)
Czy mogę liczyć, że podłożą nowe części obudowy typu klapka panel front ?
Pytanie to kieruje do osób które miały zaszczyt oddać swojego se na gwarancyjna naprawą
  • 0

#2 OFFLINE   timmi

timmi

    Brilliant Personage of Sony.yt Community

  • User
  • 871 posts
    • Time Online: 59d 5h 20m

Posted 21 September 2013 - 20:42

Być może dadzą ci nawet jakąś xperie, bo wątpię żeby mieli części do hazela teraz ja bym spróbował oddać być może wyjdziesz lepiej niż myślałeś.

Edited by timmi, 21 September 2013 - 21:49.

  • 0

#3 OFFLINE   Invar

Invar

    Thirst for Knowledge Member of Sony.yt Community

  • User
  • 52 posts
    • Time Online: 4d 1h 51m

Posted 21 September 2013 - 21:54

Części muszą mieć :) Miałem praktyki w serwisie komórkowym i tak praktycznie mieli części do telefonów które już dawno nie produkują. Oczywiście wymienić muszą, pewnie będzie długi okres oczekiwania z powodu wieku telefonu. Będą ściągać części.
  • 0

#4 OFFLINE   bartq92

bartq92

    Squire of Sony Majesty

  • User
  • 1,812 posts
    • Time Online: 76d 13h 42m

Posted 22 September 2013 - 00:16

Eee tam, oryginalne części do Hazela są dobrze dostępne na serwisach... timmi nie wymyślaj bajek o nowej xperii za hazela :D
Jak oddasz na gwarancję, dopisz dodatkowo nadzwyczajne zużycie elementów obudowy, a może się uda :)
  • 0

#5 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,116 posts
    • Time Online: 564d 20h 32m

Posted 22 September 2013 - 03:06

Opisz po prostu wszystkie usterki dokładnie i oddawaj do skutku. Ja miałem ciekawy przypadek z C702, bo oprócz standardowych usterek, ścierających się rogów i tak dalej zgłosiłem też brak uchwytu na smycz. Miałem do niego przywiązaną smyczkę i raz gdy wyciągałem go z kieszeni za smycz, uchwyt odleciał... Wymienili cały element wraz z przednią obudową i telefon był jak nowy :) Ale sęk w tym, żeby to wszystko dokładnie opisać.
  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | ?????? Sony Ericsson O?????

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#6 OFFLINE   faflak

faflak

    Moderator

  • Moderator
  • 1,031 posts
    • Time Online: 81d 22h 13m

Posted 22 September 2013 - 08:24

opisze wszystko dokładnie tylko żeby się wyrobili bo gwarancje mam do 26.10.13r boje się. że go przytrzymają do końca gwarancji nic nie zrobią i odeśla :( a jak myślicie co powiedzieli by na taki stan telefonu ?

Attached Files


  • 0

#7 OFFLINE   sonyman

sonyman

    Master of Sony Ericsson Knowledge

  • User
  • 335 posts
    • Time Online: 13d 1h 52m

Posted 22 September 2013 - 11:13

Wazne zebys odniosł do punktu przed wygasnieciem gwarancji, jak zaniesiesz 26 musza przyjac i naprawic, chyba ze wymigaja sie jakos ingerencja w telefon, ale przyjac musza.
  • 0
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#8 OFFLINE   faflak

faflak

    Moderator

  • Moderator
  • 1,031 posts
    • Time Online: 81d 22h 13m

Posted 22 September 2013 - 13:36

Wysłałem maile z zapytaniami o naprawę W-suuport we Wrocławiu i do Warszawy ciekawe co odpiszą duży plus darmowy kurier DHL
  • 0

#9 OFFLINE   Jurij

Jurij

    Emperror of Sony Kingdom

  • Administrator
  • 12,116 posts
    • Time Online: 564d 20h 32m

Posted 23 September 2013 - 14:32

Taki stan telefonu oznacza, że ktoś już ingerował w telefon, a to oznacza utratę gwarancji. Telefon musi być poskładany, a śrubki nie tknięte. To naprawdę widać, czy ktoś grzebał w telefonie, czy nie ;)
  • 0
Serwis Sony Ericsson Online | Online Sony Ericsson Service | ?????? Sony Ericsson O?????

Xperia.jpg

Więcej informacji, Cennik | More information, Price list GG: 1793684 Skype: gen.jurij

Other services: LG, HTC, Samsung, Alcatel, Blackberry, Huawei, ZTE, Motorola, Sharp unlock and more...

#10 OFFLINE   faflak

faflak

    Moderator

  • Moderator
  • 1,031 posts
    • Time Online: 81d 22h 13m

Posted 23 September 2013 - 17:23

no właśnie w tym co dałem foto absolutnie nikt nie majstrował hazel tak ma ze te cztery śrubki sie odkręcają - taka wada :) dlatego dałem to foto w mailu do supportu ale oni maja 48h na odpowiedz , wiec dzisiaj po wielu próbach udało mi sie dodzwonic i doskonale wiedza, że takie coś się dzieje ale osoba która odebrała nie może potwierdzić ani zaprzeczyć czy gwarancja zostanie uznana dopiero po oględzinach. Tu właśnie pojawia się mój dylemat czy wysyłać takiego jak jest , czy wsadzić na wpół żywa oryginalna taśmę, złożyć do kupy ,wkleic nową klawę funkcyjna i dopiero wysłac ... na każdy wariant jestem przygotowany :) pozostaje czekać na maila od W-support Wrocław w ostateczności sam włożę nową taśmę i po krzyku
_____________________________________________________________________________________________________
Jutro fona zabierze kurier w takim stanie jak na foto zobaczymy czy rozmowa telefoniczna pokryje sie z praktyka oczywiscie napisze co i jak
_____________________________________________________________________________________________________
Hmm nie śpieszą się nawet z wprowadzeniem nr imei do ewidencji ... dziś o 10_32 kurier dostarczył paczkę i echo, nawet nie ma statusu : przyjęto do naprawy :(

not found: Noo tak to właśnie wygląda, ja już ponad 2 tygodnie czekam na kokosa co go wysłałem na gwarę :)

W telefonie wykonano naprawę mechaniczną. Wgrano nowe oprogramowanie, wykonano wszystkie testy. Parametry telefonu są zgodne ze specyfikacją producenta.
W telefonie założono plombę, której naruszenie grozi odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Przed pierwszym uruchomieniem telefonu proszę usunąć naklejki z numerem przypadku serwisowego, które znajdują się na dołączonych akcesoriach.
Zgłaszana wada polegająca na ruchomym przegubie mieści się w ustalonym przez producenta zakresie tolerancji.
Czyszczenie kanału dźwiękowego
Szanowny Kliencie, Zgodnie z informacjami zawartymi w instrukcji obsługi produktu zaleca się używanie oraz przechowawanie urządzenia w miejscu czystym i wolnym od pyłów i kurzu. Przechowywanie aparatu w miejscach o nadmiernym zapyleniu bądź zabrudzeniu może doprowadzić do jego uszkodzenia.
Bateria jest uszkodzona, nie została wymieniona na nową ponieważ jest ona po gwarancji. Informujemy, że akcesoria są objęte 12 miesięczną gwarancją liczoną od daty zakupu. Uszkodzona bateria może powodować wyłączanie się telefonu w okresie zwiększonego poboru prądu, np. podczas wykonywania połączeń, korzystania z aplikacji, i.t.p. Prosimy o wymianę baterii we własnym zakresie na oryginalny produkt Sony Ericssona
czekam na fona :)

Edited by faflak, 03 October 2013 - 08:19.

  • 0

#11 OFFLINE   faflak

faflak

    Moderator

  • Moderator
  • 1,031 posts
    • Time Online: 81d 22h 13m

Posted 04 October 2013 - 15:18

Dziś przyszedł hazel niestety wymienili tylko taśmę widoczne na foto uszkodzenia musiałem sam usunać :) standardowo aktualizacja do RFCA064 jeden mały byk mianowicie nie dokręcona śrubka pod zaslepką maskującą slider ale to pikuś ;) 33pln zaoszczędzona na wymianie taśmy . Ogólnie to jestem zadowolony z usługi i wbrew kiepskim opiniom szerzącym sie po sieci polecam serwis W-support we Wrocławiu daje Lajka :)
Zamykam
  • 0


0 user(s) are reading this topic